آیا می‌خواهید 10 جوانترین میلیاردر دنیای تکنولوژی را بشناسید، این مطلب را بخوانید

فوربز نام یک مجله است که آرزوی هر کسی است روزی بتواند تصویر خود را روی آن ببیند. حالا چرا؟ چون این مجله چهره ثروتمندترین افراد دنیا را در هر زمینه‌ای که فعال هستند چاپ می‌کند و به معرفی آنها می‌پردازد.

در این مقاله گفتیم شاید برایتان جالب باشد که با 10 تا از ثروتمندترین و جوانترین افراد دنیا در سال 2014 که در زمینه فن‌آوری مشغول به فعالیت‌اند آشنا شوید. ثروتی که شاید در ذهنتان هم نگنجد.

این فهرست از کمترین سن به بیشترین مرتب شده است.

داستین موسکو ویتز

744x1128 (5)

نامی آشنا و یکی از هم اتاقی‌های مارک زوکربرگ مشهور. داستین به تازگی 30 ساله شد و در فهرست ما با ثروتی برابر با 6.4 میلیارد دلار در جایگاه اول قرار می‌گیرد. او یکی از موسسین و مدیران عامل فیسبوک بوده، ساکن سانفرانسیسکوی آمریکاست و منبع در آمدش هم فیس بوک است. ازدواج کرده است و از میزان تحصیلاتش هم می‌توان گفت که دانشگاه هاروارد را در اواسط راه رها کرد.

مارک زوکربرگ

744x1128 (6)

بله، مارک زوکربرگ مشهور که او هم 30 ساله است. در پالو آلتو مقیم است، ازدواج کرده و او هم هاروارد را در میانه راه رها کرده است. ثروت او برابر با 26.6 میلیارد دلار است و منبع در آمدش هم از طریق فیسبوک بوده و موسس، مدیر ارشد و مدیر عامل این شبکه اجتماعی است.

درو هوستون

Drew_Houston

درو 31 سال دارد و او هم مقیم آمریکاست. او موسس و مدیر عامل دراپ باکس است، مجرد است، میزان تحصیلاتش هم لیسانس از موسسه فن‌آوری ماساچوست است. مقدار ثروت او برابر با 1.1 میلیارد دلار است.

ادوآردو ساورین

Eduardo Saverin at the 8th ChinITC conference

باز هم یک فیسبوکی دیگر، با 32 سال سن و ثروتی برابر با 3.9 میلیارد دلار. او از موسسین فیس بوک بوده و برزیلی است و در سنگاپور زندگی می‌کند. ازدواج نکرده و میزان تحصیلاتش هم لیسانس از دانشگاه هاروارد است.

شان پارکر

sean

با 34 سال سن ثروتی برابر با 2.4 میلیارد دلار دارد. او آمریکایی است و در نیویورک زندگی می‌کند. ازدواج کرده است و یک دیپلمه است. منبع درآمد او هم از طریق فیس بوک بوده است.

روبرت پرا

744x1128

روبرت 36 ساله و ثروتش را از طریق فعالیت در زمینه فن‌آوری بدست آورده است. او ثروتی برابر با 2.1 میلیارد دلار دارد و آمریکایی است و در سن خوزه زندگی می‌کند. مجرد است و  لیسانس و فوق لیسانسش را از دانشگاه سن دیه گوی کالیفرنیا گرفته است. او مدیر عامل کمپانی یوبی کوییتی است.

ناروئاتسو بابا

744x1128 (1)

ناروئاتسو 36 سال دارد. او ژاپنی است و ثروت 1.6 میلیارد دلاری خود را از طریق ساخت بازی‌های کامپیوتری بدست آورده است.

او در حال حاضر از همسر خود جدا شده است و ساکن توکیو است.

جک دورسی

744x1128 (2)

جک آمریکایی است، 37 ساله است و ثروتش برابر با 1.7 میلیارد دلار است. او از موسسین و مدیر عامل کمپانی اسکوئر است و منبع در آمد هم از طریق توییتر است. مجرد است و دانشگاه نیویورک را اواسط راه رها کرده است.

یوشیکازو تاناکا

744x1128 (3)

با ثروتی برابر با 1.5 میلیارد دلار، یوشیکازو ژاپنی است و ساکن توکیو، او مجرد است و مدرکش را از دانشگاه نیهون گرفته است. ثروتش را از طریق فعالیت در زمینه شبکه اجتماعی بدست آورده و 37 سال سن دارد.

جان کوم

744x1128 (4)

6.2 میلیارد دلار ثروت دارد و 38 ساله است. او کار آفرین بوده و ثروتش را از طریق واتس اپ بدست آوره است. آمریکایی است در سانتا کارلا زندگی می‌کند و هنوز از دواج نکرده است.

4 در مورد “آیا می‌خواهید 10 جوانترین میلیاردر دنیای تکنولوژی را بشناسید، این مطلب را بخوانید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH