نام دو نکسوس جدید امروز ظاهر شده است، نکسوس 6 و نکسوس 8

nexus-h1

نکسوس‌های گوگل به دلیل ویژگی‌های خوبی که در برابر قیمتشان ارائه می‌دهند، مشهورند. امسال انتظار می‌رفت که گوگل حداقل دو دستگاه نکسوس را رونمایی کند و الان برای اولین بار دو نام جدید از دو دستگاه جدید نکسوسی، نکسوس 6 و نکسوس 8 در تایید تمام شایعات قبلی در فضای نت ظاهر شده‌اند. این دو مدل از سازندگان آلمانی Florian Kiersch و Carsten Knobloch به حالت Chromium Code Review منتشر شده که احتمالا نامهایشان هم همان نامهای رسمی‌اشان خواهد بود.

انتظار زیادی می‌رود که نکسوس 6 بر اساس ال‌جی جی 3 ساخته شود، ولی فعلا اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر نشده است و باید منتظر رویداد Google I/O که 25 ژوئن برگزار می‌شود باشیم، اما اگر گوگل بخواهد طبق سنت پیش رود، احتمالا پاییز باید منتظر این دستگاه‌های نکسوسی باشیم.

نکسوس 8 هم مشخصا یک تبلت است و بر اساس آخرین اطلاعات از Chromium Issue Tracker، این دستگاه با همکاری اچ تی سی ساخته خواهد شد.

شایعات می‌گویند این دستگاه احتمالا تابستان عرضه خواهد شد و با ورژن جدید اندروید 4.5 همراه خواهد بود.

جالب است بدانید که این دو دستگاه احتمالا آخرین نکسوس‌های گوگل هستند و گوگل برنامه‌ای برای ادامه تولید محصولاتی با این نام و از این سری ندارد.

nexus-6-8nexus-8

3 در مورد “نام دو نکسوس جدید امروز ظاهر شده است، نکسوس 6 و نکسوس 8”

  1. گوگل ساخت گوشیهای نکسوس رو به ال جی میده به این دلیل که ال جی با کیفیت ترین سازنده بین اندرویدیهاست.

    1. با احترام به خلاقیت و پیشرفت الجی هنوز با کیفیت ترین گوشیهای اندرویدو اچ تی سی میزنه امیدوارم الجی در آینده بیشتر طراحی اچ تی سیو الگو قرار بده تا سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH