سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان در صدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه ؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره…. در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا کیش

اگر به دنبال این هستید که یک سفر هیجان‌انگیز در ایران داشته باشید، به شما سفر به جزیره زیبا در حوزه خلیج نیلگون فارس را پیشنهاد می‌کنیم، جزیره ای که از زمان هخامنشی به عنوان مهم‌ترین مکان توریستی داخلی و خارجی در منطقه جنوب ایران است.

برای داشتن سفری خاطره ساز و خوب باید به نکته‌های مختلفی توجه کنیم. انتخاب شرکت هواپیمایی مناسب تاثیر زیادی در کیفیت سفر دارد. امکانات شرکت‌های هواپیمایی با یکدیگر متفاوت هستند، شرکتی را می‌توان  بهترین و مناسب‌ترین دانست که امکانات متفاوتی نسبت به بقیه ایرلاین برای مسافران خود ارائه کند.

وقتی سفر به کیش را از طریق سایت سه کلیک انتخاب می‌کنید بابت پرواز‌های خود نگرانی نداشته باشید. رزرو متفاوت بلیط هواپیما کیش را از سایت سه کلیک تجربه کنید، در این‌جاست که شما می‌توانید از تمام ایرلاین‌های ایران ایر، ماهان، زاگرس، کیش ایر، آسمان، کاسپین، تابان، وارش، معراج و… نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنید. ایرلاین‌های ذکر شده بهترین مسیر پروازی با بهترین پرواز را برای شما رقم میزنند.

شرایط سفر به کیش در دوران کرونا

شاید این روزها از خود بپرسید که آیا با وجود کرونا در جزیره کیش هم می‌توان به سفر آن فکر کرد و  از جاذبه‌های گردشگری آن لذت برد؟ همان طور که می‌دانید تفریحات و گردشگری در کیش همواره از محبوبیت ویژه‌ای میان مردم برخوردار بوده است؛ اگرچه شیوع ویروس کرونا مدت کوتاهی منجر به تعطیلی برخی از تفریحات این جزیره شد، اما باز هم با اعمال تغییرات، به آب و هوا همیشگی و بازار گرم گردشگری خود بازگشت و گردشگران البته با رعایت پروتکل های بهداشتی به این جزیره سفر می‌کنند.

حالاکه بحث سفر شد، میخواهیم چند تا نکته درباره خرید  ارزان‌ترین  بلیط هواپیما کیش بهتون بگیم تا در سفر به کیش از این نکات استفاده کنید…

ارزان‌ترین بلیط هواپیما کیش در سایت سه کلیک

برای رفتن به جزیره کیش راه‌های زیادی وجود دارد، که مسیر هوایی راحت‌ترین راه برای سفر به جزیره است. بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش بلیطی است که با خدمات بیشتر کمترین قیمت را دارد. نمی‌توان گفت بلیط ارزان بهترین بلیط است زیرا اگر خدمات خوبی نداشته باشد باعث رضایت شما را در پی ندارد.

قیمت بلیط هواپیما کیش به عواملی چون نوع پرواز و نوع بلیط (چارتر و یا سیستمی)،  نوع کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و تاریخ و زمان پرواز بستگی دارد. در برخی از فصل‌ها به دلیل کم شدن حجم مسافر می‌توانید بلیط ارزان و مقرون به صرفه‌ای خریداری کنید. در کیش مراکز تفریحی زیادی وجود دارد که از جمله دلایلی است که گردشگران را به خود جذب می‌کند و همه بخاطر تجربه کردن این تفریحات به کیش سفر می‌کنند.

بلیط لحظه آخری ارزان کیش

اگر به دنبال سفری ارزان هستید باید به دنبال بلیط‌های ارزان و رزرو هتل‌های ارزان در کیش باشید، برای خرید این بلیط‌های ارزان، فصلی را انتخاب کنید که گردشگران کمتری در کیش حضور دارند. معمولا اواسط هفته و زمانی که تعطیلات رسمی نباشد، بهترین گزینه برای خرید بلیط ارزان است. توجه کنید که قیمت بلیط‌های اکونومی کیش کمتر و ارزان‌تر از قیمت بلیط بیزینس کیش است. یکی از انواع بلیط ارزان بلیط لحظه آخری کیش است و دلیل ارزان بودن این بلیط‌ها این است که چارتر کننده در ساعت‌های نزدیک به پرواز، بلیط را با قیمتی ارزان به فروش می‌رساند. البته این نوع بلیط بیشتر در زمانی خریداری می‌شود که مسافران کمتری به کیش سفر می‌کنند و صندلی‌های هواپیما پر نشده باشد در این‌جا چارتر کننده برای این‌که ضرر نکند اقدام به فروش بلیط ارزان به کیش می‌کند.

بلیط چارتر کیش

بلیط چارتر یکی از انواع بلیط‌هایی است که هر کسی برای سفر قطعی به کیش اقدام به خرید این بلیط می‌کند، البته توجه داشته باشید قیمت بلیط چارتر با توجه به حجم گردشگران و خرید بلیط فرق می‌کند. اگر در زمان خلوتی به کیش بروید طبیعتا قیمت این بلیط‌ها کمتر است و شما می‌توانید بلیط ارزان خریداری کنید. نکته قابل ذکر درباره بلیط چارتر این است که اگر به هر دلیلی سفر خود را به کیش کنسل کردید تمام پول بلیط به شما بر نمی‌گردد.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان کیش

برای خرید بلیط ارزان فصل سفر و زمان سفر نقش مهمی دارند، زمانی که قصد سفر به کیش کنید حتما این نکته را مدنظر قرار دهید.

در فصل‌های پاییز و زمستان قیمت بلیط هواپیما گران‌تر است اما با گرم شدن هوا و در فصل تابستان چون تعداد کمتری گردشگر به دلیل هوای گرم به کیش سفر می‌کنند قیمت بلیط‌ها ارزان می‌شود. بنابراین سعی کنید برای این‌که سفری ارزان داشته باشید این فصول را انتخاب کنید.

در فصل زمستان دمای هوای کیش ۲۷ درجه سانتی گراد است. این جزیره در فصل‌های گرم، هوایی بسیار داغ و در فصل زمستان هوایی معتدل دارد که بهترین زمان سفر برای شما پاییز و زمستان است. اما پیشنهاد شگفت‌انگیز ما برای رزرو خرید بلیط ارزان قیمت، فصل بهار و تابستان است.

قیمت بلیط هواپیما کیش

یکی از اساسی‌ترین نکات برای خرید بلیط ارزان کیش ایرلاین‌های آن است، که با توجه به ایرلاین‌ها قیمت بلیط‌ها هم متفاوت می‌شود. تفاوت بین کلاس‌های پروازی زیاد دیده می‌شود، به همین دلیل در زمان خرید بلیط هواپیما کیش حتما به کلاس پروازی آن توجه کنید. با سایت سه کلیک بهترین ایرلاین‌ها برای پرواز ایمن شما انتخاب شده و در سفر خود هزینه کمتری برای پرواز پرداخت می‌کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “سه کلیک از کجا اومده!”

  1. بلیط چارتر بخاطر اینکا معمولا از هواپیمای بی کیفیت استفادا میشه خطرناکه
    اصل اول توی پرواز توجه به کیفیت هواپیماس
    گران رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH