کالبدشکافی گلکسی S21 از عدم تغییرات داخلی چشمگیر نسبت به گلکسی S20 حکایت دارد

ویدیوی مربوط به کالبدشکافی اسمارت‌فون گلکسی S21 5G سامسونگ نشان می‌دهد که طراحی داخلی این هندست از شباهت بسیار زیادی با مدل نسل قبلی گلکسی S20 برخوردار است. به منظور دسترسی به کالبد داخلی دستگاه ابتدا بایستی پنل پشتی پلاستیکی گوشی را از آن جدا کرد. سامسونگ در ساخت پنل پشتی گلکسی S21 از پلاستیک به‌عنوان ماده اولیه بهره گرفته و از شیشه استفاده نکرده است.

نمای داخلی اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 5G و گلکسی S20 5G

دستگاه گلکسی S21 کالبدشکافی شده مجهز به 2 ماژول 5G موج میلی‌متری است (در حالی‌که سایر ورژن‌ها تنها از فرکانس‌های زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند). هر یک از آنتن‌ها در سمت چپ و راست بدنه گوشی قرار دارند. اندازه این آنتن‌ها چندان بزرگ نیست؛ اما تعداد آنتن‌ها در مقایسه با یک گوشی 4G کماکان 2 واحد بیش‌تر است. سال گذشته کمپانی سامسونگ نسخه ویژه‌ای از گلکسی S20 با قابلیت پشتیبانی از شبکه موج میلی‌متری را در اختیار اپراتور ورایزن قرار داد؛ اما امسال چنین قابلیتی دیگر ماهیت انحصاری ندارد.

امکان جداسازی کامل کابل نواری نمایشگر یکی از تغییرات اعمال شده در اسمارت‌فون امسال سامسونگ محسوب می‌شود. این موضوع فرآیند تعویض نمایشگر دستگاه را تسهیل نموده و بدین منظور کاربران صرفا بایستی نسبت به جداسازی پنل پشتی، سیم‌پیچ مخصوص شارژ بی‌سیم و بلندگو اقدام نمایند. پورت USB-C، درگاه مخصوص سیم‌کارت نانو و همچنین نقطه اتصال کابل نمایشگر همگی در قسمت تحتانی ماژول اسپیکر قرار دارند. برای مشاهده ویدیوی کالبدشکافی گلکسی S21 کافیست اینجا کلیک کنید.

تعویض باتری و دوربین سلفی گلکسی S21 دو مورد از اقدامات تعمیراتی احتمالا دشوار به‌شمار می‌روند. باتری با استفاده از چسب در جای خود ثابت شده و فاقد هرگونه زبانه کششی است (این پدیده در گوشی‌های سامسونگی امری معمول است). دوربین سلفی نیز به قاب گوشی متصل شده است (چنین تغییری نسبتا جدید بوده و سابقه آن به اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ باز می‌گردد).

کانال PBKreviews ویدیوی مربوط به کالبدشکافی اسمارت‌فون گلکسی S20 را نیز منتشر نموده است. بنابراین به منظور مشاهده تفاوت‌های داخلی ناچیز میان 2 هندست گلکسی S21 و گلکسی S20 کافیست اینجا کلیک کنید.

1 در مورد “کالبدشکافی گلکسی S21 از عدم تغییرات داخلی چشمگیر نسبت به گلکسی S20 حکایت دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH