محرومیت 3 میلیون دانش‌آموز ایرانی از آموزش مجازی

وزارت ارتباطات مکلف به ارائه اینترنت رایگان و تبلت برای دانش آموزان محروم

احمد حسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اعلام کرد که در جلسه روز دوشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب شد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف به تامین تبلت مورد نیاز برای دانش آموزان محروم شد. فلاحی در مورد جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این جلسه طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان مناطق محروم و همچنین تامین تبلت برای دانش آموزان محروم از تجهیزات آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

طبق اعلام سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، در جلسه روز گذشته به موضوع کنترل آسیب‌های فضای مجازی و دسترسی دانش آموزان به تجهیزات آموزشی تأکید شد. فلاحی در جلسه روز گذشته گفت: تاکید ما بر استفاده دانش آموزان از سیمکارت‌های دانش آموزی کنترل شده است، همچنین برای دانش آموزان مناطق محروم باید اینترنت رایگان در نظر گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون، با استناد ماده ۶۹ قانون برنامه ششم و بند «ج» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۹، وزارت ارتباطات به همراهی دیگر دستگاه‌ها مکلف به تهیه تبلت مورد نیاز دانش آموزان مناطق محروم است.

1 در مورد “وزارت ارتباطات مکلف به ارائه اینترنت رایگان و تبلت برای دانش آموزان محروم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH