سپال، پرداخت یار رسمی بانک مرکزی

آیا شما صاحب یک سایت هستید اما فعلا درگاه پرداخت اینترنتی ندارید؟؟  یا صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرامی دارید، که در آن چیزی را بفروش می رسانید؟؟

شما می‌توانید برای فروش محصول یا خدمات خودتون شماره کارت به مشتری‌ها بدهید، اما امکان داره مشتری‌ شما حوصله وارد شدن به موبایل بانک یا عابربانک را نداشته باشه که طبق آمار این مسئله یکی از دلایل مهم کاهش فروش از طریق صفحات مجازی است.

وقتی با اکثر فروشنده‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی کالایی را می‌فروشند صحبت می‌کنید، به چند دلیل عمده اشاره می‌کنند که همیشه مانع افزایش ارقام فروش هستند. یکی از دلایل سخت بودن جابجایی و انتقال پول است.

فرض کنید که در صفحه فروشگاهی اینستاگرام تان یک لباس  50 هزار تومانی می‌فروشید و شخصی از آن خوشش آمده است و قصد خرید آن را دارد، بعد از مذاکره، شما به وی یک شماره کارت ۱۶ رقمی را برای واریز وجه می‌دهید و ارسال کالا را منوط به واریز وجه می‌کنید. حالا خریدار یا باید از طریق اینترنت بانک یا موبایل بانکش پول را به حساب شما کارت به کارت ‌کند یا اینکه به عابر بانک ‌رود و کارت به کارت را انجام می‌دهد بعد از رسید عابر بانک عکس گرفته و برای شمای فروشنده ارسال ‌کند.

این فرآیند خیلی سخت و زمان بر است و در هر مرحله ممکن است که خریدار از خرید صرف نظر کرده و یا خرید را به بعد موکول کند. در سناریو بالا عدم خرید از طرف شخص حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد است و دلایل خریدار هم منطقی به نظر می‌رسد.

در عصری که همه چیز در سریع ترین و راحت ترین حالت ممکن خود قرار دارد، خریدار مجبور است برای یک کالای 50 هزار تومانی فرآیند سختی را طی کند.

درگاه پرداخت سپال زیر نظر بانک مرکزی امکان هرگونه عملیات پرداخت آنلاین را برای انواع کسب و کار های اینترنتی فراهم می کند.

پرداخت آنلاین مهمترین دغدغه کسب و کار های اینترنتی و استارتاپ های این حوزه می باشد، سپال تمام پتانسیل خود را به منظور ارائه خدمات پرداخت آنلاین به کار گرفته است تا صاحبان کسب و کار بتوانند بر روی فعالیت خود تمرکز و به نگرانی ها و مشکلات خود در رابطه با پرداخت آنلاین پایان دهند.

شما با کمک سپال می توانید با ایجاد یک حساب کاربری و اتصال آن به وب سایت خودتان یا ساخت فروشگاه شخصی ، به راحتی از مشتریان  به صورت آنلاین پول دریافت کنید. همه ی وجه های پرداختی به شما داخل پنل درگاه قابل مشاهده است و در روز کاری بعدی به حساب شما واریز خواهد شد.

با سپال به راحتی یک فروشگاه با قابلیت پرداخت بسازید !

شما میتوانید پس از ایجاد درگاه پرداخت شخصی خود ، فروشگاه اینترنتی خود را با قابلیت لینک پرداخت مستقیم نیز داشته باشید و تمام محصولات و یا خدمات را در فروشگاه اختصاصی خودتون بصورت رایگان با عکس و توضیحات معرفی کنید.

امنیت سرویس سپال چگونه تامین می‌شود؟

ما استفاده از تجربه بالایی که در زمینه تولید سیستم‌های تحت وب داریم و همچنین با بهره گیری از پروتکل های بروز امنیتی مانند https، فضایی بسیار قابل اعتماد و ایمن را برای کاربران فراهم ساختیم و روز به روز با تست های مختلف و بررسی های سیستماتیک بر کلیه روندهای سیستم نظارت داریم.

برای استفاده از سپال در چه بانک‌هایی باید حساب داشته باشم؟

برای استفاده از سپال فرقی نمی‌کند که در چه بانکی حساب داشته باشید، در هرکدام از بانک های کشور و هر نوع حسابی (جاری، پس انداز، سپرده و …) که داشته باشید می توانید از سپال استفاده کنید.

بعد از پرداخت توسط مشتری، پول چه زمانی به حساب من واریز می شود؟

پس از پرداخت، پول تا ۲۴ ساعت بعد به حساب شما واریز خواهد شد. باتوجه به سیستم شاپرک و سازو کارهای بانک مرکزی، اگر پرداخت تا قبل از ساعت ۲۳ انجام شده باشد، پول حداکثر بین ساعت ۹:۳۰ تا ۱6:۳۰  روز بعد به حساب شما واریز خواهد شد.

اگر پرداخت در روزهای قبل از تعطیلات (مثلا پنجشنبه) انجام شده باشد، پول در اولین روز کاری (شنبه) به حساب شما واریز خواهد شد.

مزیت های استفاده از فروشگاه اختصاصی برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام

گسترش کسب و کار ها به شبکه های اجتماعی هم نفوذ پیدا کرده و در حال حاضر در نمونه هایی مانند اینستاگرام شاهد فعالیت کسب و کار های فراوانی هستیم. جالب است بدانید استفاده از فروشگاه اختصاصی سپال برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام هم امکان پذیر است و اگر شما هم در چنین بستری فعالیت می کنید با وجود این امکان دیگر نیازی نیست با فرایند هایی چون تایید فیش واریزی و امثالهم درگیر شوید.

فروشگاه اختصاصی و یا لینک پرداخت برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، مزیت های زیادی را به همراه دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره میکنیم:

  • درگیر هزینه های طراحی سایت و خرید سرور نخواهید بود و به صورت کاملا رایگان یک فروشگاه اختصاصی با تمام امکانات خواهید داشت. امکاناتی از قبیل فروش کالا و خدمات،معرفی کد تخفیف،فروش ویژه و …
  • نه تنها هیچ حسابی از دست تان خارج نخواهد شد، بلکه می توانید گزارش های دقیق و کارآمدی با وجود درگاه های پرداخت داشته باشید، گزارش هایی چون تعداد خرید، میزان درآمد کل و …
  • صرفه جویی در زمان از دیگر مزیت های غیر قابل انکارِ بهره مندی از فروشگاه و لینک های پرداخت برای کسب و کار های فعال در شبکه های اجتماعی است‌.
  • جلب اعتماد مشتری، دریافت و پرداخت پول در محیطی مطمئن و ده ها مورد دیگر از این قبیل، مزیت های انکار ناپذیری هستند که هر کسب کاری را به تهیه یک درگاه آنلاین و یا لینک پرداخت ترغیب می کند.
  • پس از هر پرداخت هم برای شما و هم مشتری شما، پیامک پرداخت ارسال خواهد شد و در هر لحظه مشتری شما میتواند سفارش خود را پیگیری نماید و این مورد باعث جلب اعتماد و فروش بیشتر خواهد شد.

سپال … پرداخت یار سبز

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “سپال، پرداخت یار رسمی بانک مرکزی”

  1. ثبت نامش هزارجور تایید هویت میخواد
    ترجیه ما همون کارت به کارته
    پول هم آنی واریز میشه
    مالیات هم نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH