به‌روزرسانی One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی M31 منتشر شد

ماه گذشته شرکت سامسونگ برنامه به‌روزرسانی بتای One UI 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 را برای اسمارت‌فون گلکسی M31 آغاز کرد. اکنون کمپانی نسخه پایدار رابط کاربری One UI 3.0 را منتشر نموده است. بدین‌ترتیب گلکسی M31 به نخستین گوشی میان‌رده سامسونگی دریافت‌کننده به‌روزرسانی پایدار One UI 3.0 تبدیل شده است.

به‌روزرسانی One UI 3.0 در قالب فیرم‌وری با شماره مدل M315FXXU2BUAC منتشر شده و دربردارنده پچ امنیتی ماه ژانویه 2021 سیستم‌عامل اندروید است. بعلاوه این به‌روزرسانی شامل رابط کاربری بازطراحی شده و امکانات جدیدی برای گلکسی M31 است. در ادامه از فهرست تغییرات ایجاد شده در آپدیت جدید چندین تصویر اسکرین‌شات ارائه شده است:

به‌روزرسانی پایدار One UI 3.0 برای گلکسی M31

به‌روزرسانی One UI 3.0 برای گلکسی M31 هم‌اکنون در اختیار کاربران بتا در کشور هندوستان قرار گرفته است. حجم این بسته به‌روزرسانی تقریبا برابر با 400 مگابایت است. با این‌حال افرادی که در برنامه بتا عضویت ندارند نیز احتمالا این آپدیت را به‌زودی دریافت خواهند کرد.

4 در مورد “به‌روزرسانی One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی M31 منتشر شد”

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز. متاسفانه خیر. بر اساس آخرین جدول زمانی منتشر شده توسط سامسونگ این هندست از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH