فهرست مشخصات کلیدی اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 9 و 9 پرو منتشر شد

بر اساس تصاویر و اطلاعات لو رفته از اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 9 و وان‌پلاس 9 پرو  این هندست‌ها ظاهرا در ماه مارس روانه بازار می‌شوند. همچنین هر 2 هندست مجهز به نمایشگرهایی با حفره کروی‌شکل خواهند بود. اکنون مشخص شده که حفره کروی تعبیه شده روی هر 2 نمایشگر از قطر حدودا 3.8 میلی‌متری برخوردار است.

این اطلاعات توسط یک خبرچین معتبر با شناسه Digital Chat Station منتشر شده است. اطلاعات مذکور نشان می‌دهند که وان‌پلاس 9 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.78 اینچی خمیده با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی است؛ در حالی‌که اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که ورژن معمولی وان‌پلاس 9 مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی تخت با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

تصویر اسمارت‌فون وان‌پلاس 9 پرو که توسط یک شخص خبرچین با شناسه Onleaks منتشر شده است

بعلاوه منبع خبری فوق ادعا می‌کند که اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 9 و وان‌پلاس 9 پرو به‌ترتیب 8 و 8.5 میلی‌متر ضخامت دارند؛ اما وزن هیچ‌کدام از آن‌ها بیش از 200 گرم نخواهد بود. توان پردازشی هر 2 هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 کوالکام تامین خواهد شد. ترجمه ماشینی متن خبر نشان می‌دهد که این هندست‌ها مجهز به باتری‌های 4500 میلی‌آمپرساعتی هستند. این باتری‌ها احتمالا از قابلیت شارژ سیمی 65 واتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین هندست مدل پرو نیز احتمالا مجهز به قابلیت شارژ بی‌سیم 45 واتی خواهد بود.

3 در مورد “فهرست مشخصات کلیدی اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 9 و 9 پرو منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH