اپل واچ در نجات جان یک خانم ربوده شده اهل تگزاس به پلیس آمریکا کمک کرد

پلیس شهر سلما در ایالت تگزاس اعلام کرده که اپل واچ در شناسایی موقعیت یک خانم ربوده شده به آن‌ها کمک کرده است. بر اساس گزارش وبسایت Fox San Antonio زن ربوده شده با استفاده از اپل واچ خود درخواست کمک کرد و پلیس با استفاده از تکنیک پینگ شبکه موبایلی موفق به ردیابی موقعیت وی شد.  این گزارش در تشریح وضعیت حاکم توضیح می‌دهد:

“با رسیدن پلیس به محل، ماموران با دختری صحبت کردند که ادعا می‌کرد مادر وی توسط افرادی ربوده شده است. به گفته دختر مادر وی و فردی با نام آدالبرتو لونگریا در خارج از فضای آپارتمان با یکدیگر مشاجره نموده و دختر صدای فریاد مادرش را شنیده است. این دختر به پلیس اعلام کرد که صدای فریاد مادرش را از درون محوطه پارکینگ شنیده است؛ اما نمی‌داند که وی به چه مکانی منتقل شده است.

حدود 10 تا 15 دقیقه بعد زن ربوده شده از طریق ساعت همراه خود با دخترش تماس گرفت و اعلام کرد که لونگریا وی را ربوده و قصد آزار رساندن به او را دارد. همان‌طور که وی با مادر خود صحبت می‌کرد؛ ارتباط ساعت همراه به‌طور ناگهانی قطع شد.” همچنین در این گزارش خاطرنشان شده که ماموران پلیس با استفاده از تکنیک پینگ اضطراری شبکه موبایلی موفق به ردیابی موقعیت قربانی شدند. در چنین شرایطی اپل واچ موفق به نمایش دقیق موقعیت قربانی شد. بنابراین هنگامی‌که پلیس به موقعیت مربوطه رسید؛ زن ربوده شده را داخل یک اتومبیل پارک شده درون پارکینگ پیدا کرد؛ در حالی‌که لونگریا با پای پیاده فرار کرده بود.”

در ادامه این گزارش خاطرنشان شده که “فرد قربانی به پلیس اعلام کرده که وی و شخص رباینده در حال درگیری بودند و لونگریا از دادن وسیله نقلیه به وی خودداری کرده است. در این میان شخص رباینده به وی اعلام کرده تا وسایل خود را از داخل کامیون بردارد. در این زمان آقای لونگریا روی صندلی راننده نشست و در حالی‌که قربانی داخل کابین بار کامیون قرار داشت؛ از منطقه متواری شد. قربانی به پلیس اعلام کرده که شخص رباینده ظاهرا در آن زمان تحت تاثیر مصرف مشروبات الکلی قرار داشته است.”

این روایت یقینا یکی از جالب‌ترین داستان‌های مطرح شده در رابطه با اپل واچ محسوب می‌شود. ویژگی‌های بهداشتی این محصول غالبا نجات‌دهنده جان انسان‌ها هستند؛ اما این ابزار پوشیدنی همواره روشن یقینا مزایای دیگری را نیز به‌همراه دارد. به‌عنوان مثال مشخصه SOS اورژانسی اپل واچ پیش‌تر به شناسایی موقعیت افراد مفقود و گرفتار شده کمک کرده است. گزارش کامل این خبر در وبسایت Fox 29 San Antonio منتشر شده است.

2 در مورد “اپل واچ در نجات جان یک خانم ربوده شده اهل تگزاس به پلیس آمریکا کمک کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH