اپل تی‌وی 6 به‌همراه یک ریموت کنترل جدید بازی در 3 ماهه چهارم سال 2021 عرضه خواهد شد

پس از طرح شایعات متعدد شنیدن این خبر که اپل تی‌وی 6 جزو محصولات سال 2020 شرکت اپل نبوده است؛ بسیاری از طرفداران غول کوپرتینویی را دلسرد کرد. با این‌حال یک شایعه اخیرا منتشر شده ادعا می‌کند که مدل آینده اپل تی‌وی با سخت‌افزاری جدید و مشخصات داخلی مشابه آی‌پد پرو در سال جاری عرضه خواهد شد. بدین‌ترتیب اکنون کاربران بی‌صبرانه منتظر عرضه محصول جدیدی با امکانات فراوان هستند. بر اساس آخرین اطلاعات مخابره شده مدل 2021 اپل تی‌وی تا پایان امسال عرضه خواهد شد. همچنین این محصول احتمالا با قدرتمندترین پیکره‌بندی سخت‌افزاری تا به امروز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

بر اساس شایعات اپل مشغول توسعه سرویس +Apple Arcade خود است

بر اساس اعلام نشریه اسرائیلی The Verifier انتظار می‌رود که اپل تی‌وی 6 در 3 ماهه چهارم سال 2021 عرضه شود. نکته جالب‌توجه اینکه اگرچه شایعه اخیر به هیچ‌گونه جزئیات خاصی پیرامون مشخصات داخلی ورژن آینده اپل تی‌وی اشاره نمی‌کند؛ اما وبسایت مذکور از عبارت “جدیدترین سخت‌افزار” استفاده کرده است. با توجه به اطلاعات پیش‌تر منتشر شده توان پردازشی مدل آینده اپل تی‌وی از طریق تراشه A12X Bionic اپل همراه با یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته تامین خواهد شد. بدین‌ترتیب پردازنده قادر به ارائه حداکثر کارآیی ممکن خواهد بود.

با این‌حال استفاده از آخرین سخت‌افزارها می‌تواند بدان معنا باشد که اپل تی‌وی 2021 با تراشه 5 نانومتری A14X Bionic روانه بازار خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این نیمه‌هادی در مدل‌های آینده آی‌پد پرو نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ گجت‌هایی که احتمالا در ماه مارس معرفی خواهند شد.

همچنین بر اساس یکی از شایعات اخیر کمپانی نسخه‌ای از اپل تی‌وی مجهز به تراشه A14X Bionic را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. چنین اقدامی به احتمال فراوان با هدف تست اپلیکیشن‌های گیمینگ روی اپل تی‌وی انجام شده است؛ موضوعی که ذهن ما را به سوی سرویس اپل آرکید پلاس هدایت خواهد کرد.

اگرچه گزارش اخیر به محتوای ارائه شده توسط اپل از طریق این سرویس هیچ اشاره‌ای نکرده است؛ اما احتمالا مدت کوتاهی پس از عرضه این سرویس شاهد انتشار بازی‌هایی با گرافیک بالا نظیر “Breath of the Wild” خواهیم بود. در این میان حداقل مشخصات موردنیاز جهت اجرای مناسب برخی بازی‌ها حتی شامل تراشه A13 Bionic خواهد بود. بنابراین در صورت صحت این شایعات بی‌تردید اپل به شکلی جدی وارد بازار گیمینگ شده است. همچنین کمپانی آمریکایی علاوه بر اپل تی‌وی 6 روی توسعه یک کنترلر بازی اختصاصی نیز کار می‌کند. در ادامه تصویر یک طرح مفهومی زیبا از اپل تی‌وی با رنگ‌آمیزی سفید همراه با یک کنترلر بازی در کنار آن را مشاهده می‌کنید:

متاسفانه عرضه این ابزارجانبی همراه با اپل تی‌وی سال 2021 یا فروش آن به‌صورت مجزا هنوز موردتائید قرار نگرفته است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که تا زمان معرفی اپل تی‌وی 6 برخی ابهامات کنونی برطرف شوند.

2 در مورد “اپل تی‌وی 6 به‌همراه یک ریموت کنترل جدید بازی در 3 ماهه چهارم سال 2021 عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH