به‌روزرسانی جدید تلگرام مهاجرت کاربران از واتساپ را تسهیل خواهد کرد

به‌نظر می‌رسد که سیل خروج کاربران از سرویس واتساپ رقبای این پلتفرم پیام‌رسانی را به نوعی غافلگیر کرده است؛ چرا که اکنون اپلیکیشن‌هایی نظیر تلگرام و سیگنال ناچارا بایستی پذیرای تعداد بیش‌تری از کاربران بر روی سرورهای خود باشند. بعلاوه کاربران مهاجرت‌کننده پیش‌تر قادر به انتقال گفتگوهای خود به سرویس پیام‌رسان جدید نبودند.

اما از امروز آن‌دسته از کاربران واتساپ که مایل به مهاجرت به پیام‌رسان تلگرام هستند؛ بدون از دست دادن هیچ‌کدام از پیام‌ها و خاطرات خود (که معمولا در برنامه‌های قدیمی‌تر به جا مانده است) قادر به انجام این‌کار خواهند بود. بر اساس اعلام تلگرام مشخصه جدید نه‌تنها به کاربران واتساپ بلکه به مشترکان سرویس‌های Line و KakaoTalk نیز امکان می‌دهد تا سوابق چت‌های خود شامل ویدیوها و اسناد را به اپلیکیشن تلگرام منتقل نمایند.

کاربران واتساپ در گوشی‌های آی‌فون که مایل به مهاجرت به تلگرام هستند؛ از طریق بازگشایی صفحه Contact Info یا Group Info در واتساپ، لمس گزینه Export Chat و سپس انتخاب گزینه Telegram در منوی Share می‌توانند این‌کار را انجام دهند. کاربران اندرویدی نیز بایستی قسمت‌ گفتگوهای واتساپ را باز نموده و گزینه More/Export Chat را لمس کنند. در ادامه نیز کاربران بایستی از طریق منوی Share گزینه Telegram را انتخاب نمایند.

بر اساس اعلام تلگرام کلیه پیام‌ها و رسانه‌های منتقل شده از واتساپ نیازی به اشغال فضای اضافی نخواهند داشت. در واقع کاربران تلگرام با مراجعه به مسیر Settings > Data and Storage > Storage Usage قادر به آزادسازی فضا و کنترل ظرفیت حافظه کش خواهند بود.

جدیدترین به‌روزرسانی برنامه علاوه بر تسهیل روند مهاجرت کاربران واتساپ به تلگرام امکان کنترل هرچه بیش‌تر کاربران بر امکانات امنیتی نظیر چت‌های مخفی، گروه‌های ایجاد شده و تاریخچه تماس‌ها را فراهم می‌کند. اکنون کاربران در صورت تمایل همواره می‌توانند نسبت به حذف کلیه موارد مذکور اقدام نمایند.

2 در مورد “به‌روزرسانی جدید تلگرام مهاجرت کاربران از واتساپ را تسهیل خواهد کرد”

  1. حرکت جالبیه
    ولی خب اگه ایمپورت کنیم توی تلگرام طرف میتونه هرکدومو خواست دلیت کنه ?‍♂️?‍♂️

  2. اونجوری که فکرشو میکنید عمل نمیکنه
    به همون شکل چت دوطرفه که توی واتساپ هست نمیاد
    همه پیاما از طرف کسی که ایمپورت رو انجام میده میاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH