انتشار تصاویر رسمی از گلکسی A52 5G و گلکسی A72 5G سامسونگ

در حال حاضر شرکت سامسونگ مشغول به‌روزرسانی اسمارت‌فون‌های میان‌رده سری گلکسی A خود برای سال 2021 است و این رویه در آینده‌ای نزدیک متوقف نخواهد شد. در واقع تولیدکننده کره‌ای کماکان به‌دنبال عرضه هندست دیگری از خانواده A5x است؛ محصولی که به‌طور سنتی پرفروش‌ترین اسمارت‌فون سامسونگ به‌شمار می‌رود.

در حالی‌که تمامی کاربران منتظر رونمایی رسمی از این هندست هستند؛ شخصی با نام ایوان بلاس و شناسه evleaks@ تصویری ظاهرا رسمی از اسمارت‌فون آینده گلکسی A52 5G را منتشر نموده است.

این هندست در مقایسه با مدل نسل پیشین یعنی گلکسی A51 5G از پنل جلویی با طراحی کاملا مشابه بهره می‌گیرد؛ اما با بررسی چیدمان دوربین‌ها روی پنل پشتی گوشی تفاوت در موقعیت سنسورها و طراحی ماژول جزیره‌ای‌ شکل میزبانی‌کننده از آن‌ها آشکار خواهد شد. در واقع سامسونگ با به‌کارگیری یک الگوی طراحی جدید از چیدمان دوربین مشابه با سایر دستگاه‌های اخیرا معرفی شده خود بهره گرفته است.

همچنین ایوان بلاس تصویری دقیق از پنل جلویی اسمارت‌فون گلکسی A72 5G را نیز منتشر کرده است. پیش‌تر نیز شاهد انتشار تصاویری از این هندست جدید سامسونگ بوده‌ایم. گلکسی A72 5G به لحاظ ظاهری از شباهت فراوانی با گلکسی A52 5G برخوردار است؛ بنابراین این 2 هندست احتمالا به آسانی با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند. در واقع الگوی طراحی این 2 دستگاه بسیار نزدیک به یکدیگر است.

اواخر سال گذشته اسمارت‌فون گلکسی A52 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 750G در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. همچنین بر اساس اطلاعات یکی از تائیدیه‌های دریافتی توسط این هندست اکنون می‌دانیم که گلکسی A52 از فناوری شارژ 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها به‌زودی جزئیات بیش‌تری در خصوص هر 2 اسمارت‌فون منتشر خواهد شد.

2 در مورد “انتشار تصاویر رسمی از گلکسی A52 5G و گلکسی A72 5G سامسونگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH