بر اساس شایعات اپل مشغول تست نمونه اولیه آی‌فون 13 با طراحی فاقد ناچ است

بر اساس پیش‌بینی‌ها اپل با عرضه سری آی‌فون 13 از بسیاری از مولفه‌های طراحی آی‌فون 12 نظیر حواشی تخت اطراف بدنه مجددا رونمایی خواهد کرد. با این‌حال در صورت مقایسه این 2 نسل در کنار یکدیگر بسیاری از تفاوت‌های آن‌ها آشکار خواهد شد. پیش‌تر نیز یک شخص خبرچین خاطرنشان کرد که نمونه اولیه آی‌فون 13 از شباهت زیادی با آی‌فون 12 برخوردار خواهد بود. اما اکنون یک شخص خبرچین دیگر ادعا می‌کند که اپل مشغول تست نمونه اولیه آی‌فون 13 با طراحی فاقد ناچ است.

به گفته شخص خبرچین الگوی طراحی این محصول اولیه احتمالا برای آی‌فون 14 مورد استفاده قرار خواهد گرفت

کمپانی‌های سازنده دستگاه‌های ممتاز پیش از آغاز فرآیند تولید انبوه محصولات خود تعداد انگشت‌شماری از نمونه‌های اولیه آن‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهند. یک شخص خبرچین با شناسه Mauri QHD که در زمینه انتشار اخبار مربوط به محصولات سامسونگ و اپل سابقه درخشانی دارد؛ اعلام کرده که غول فناوری کوپرتینویی مشغول تست نمونه اولیه آی‌فون 13 با الگوی طراحی بدون ناچ است. این موضوع بدان معناست که در اواخر سال جاری میلادی احتمالا شاهد معرفی 4 مدل مختلف آی‌فون 13 مجهز به نمایشگر یکپارچه در قسمت جلویی خواهیم بود.

با این‌حال به گفته شخص خبرچین این پدیده احتمالا به‌معنای استفاده از حواشی بزرگتر در هر 4 طرف نمایشگر هندست خواهد بود. شخص خبرچین خاطرنشان می‌کند از آنجا که اپل در خصوص طراحی هندست‌های آینده خود هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است؛ لذا الگوی نمایشگر بدون ناچ احتمالا در آی‌فون‌های سال 2022 مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. این هندست‌ها احتمالا تحت‌عنوان سری آی‌فون 14 روانه بازار خواهند شد. بر اساس گزارشات مخابره شده تا به این لحظه اپل در سری آی‌فون 13 خود اندازه ناچ تعبیه شده روی نمایشگر را کاهش داده و از قاب‌هایی با ضخامت بیش‌تر استفاده خواهد کرد. این‌کار به احتمال فراوان با هدف استفاده از باتری‌های بزرگتر انجام خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های آی‌فون 13 پرو و آی‌فون 13 پرو مکس مجهز به مودم 5G و نمایشگر 120 هرتزی خواهند بود. مصرف بالای انرژی توسط این المان‌ها از طریق به‌کارگیری باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر جبران خواهد شد. البته تا موعد رونمایی احتمالی از مدل‌های جدید آی‌فون در اواخر سال جاری هنوز زمان زیادی باقی‌مانده است. کارشناسان امیدوارند که در آن مقطع زمانی اپل از تغییرات مطلوبی در زمینه طراحی هندست‌های خود رونمایی کند. با این‌حال برای روشن شدن موضوع کماکان بایستی منتظر بمانیم.

2 در مورد “بر اساس شایعات اپل مشغول تست نمونه اولیه آی‌فون 13 با طراحی فاقد ناچ است”

  1. تغییرات و ایده های جدید خیلی کم شده
    حتی گاها یه چیزی که توی مدل قدیمی تر حذف شده رو دوباره استفاده میکنن که تنوع بدن به کاراشون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH