احتمال رایگان شدن اینترنت برای معلولین

امروز صبح، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با ارسال توییتی در جواب وحید رجب‌لو، جوان نخبه و معلول کشور، از احتمال رایگان شدن اینترنت برای معلولان خبر داد. وحید رجب‌لو که به عنوان کارآفرین و بنیان‌گذار استارتاپ در حوزه توانمندی معلولان شناخته می‌شود، دو روز پیش در پیام توییتری با اعلام مشکلات متعدد معلولان در جامعه از وزیر ارتباطات درخواست کرد تا هزینه‌های اینترنت برای این قشر رایگان شود.

رجب‌لو در پیام خود نوشت: لطفا اینترنت را برای معلولین رایگان کنید، مستمری ماهی 120 هزار تومان بهزیستی کفاف خرید اینترنت حتی برای یادگیری مهارت را نمی‌دهد، افراد معلول با مشکلات متعدد اجتماعی، تبعیض‌ها و شهر نامناسب در خانه حبس هستند و اینترنت، تنها راه ارتباطی ماست. لطفا شما کاری انجام دهید.

پس از این پیام، بسیاری از کاربران با ریتوییت کردن و اعلام درخواست از وزیر ارتباطات خواستار رایگان شدن اینترنت برای معلولان شدند، جهرمی صبح امروز در پاسخ به این پیام، از احتمال رایگان شدن اینترنت برای معلولان گفت. طبق پیام توییتری جهرمی، وزارت ارتباطات پیگیر رایگان شدن اینترنت برای معلولین خواهد بود و به دنبال دریافت مجوز‌های این کار است.

جهرمی در توییتر گفت: وحید آقا سلام! تو به خاطر توانایی‌هایت انقدر معروف هستی که دیروز از چند کشور و از راه‌های مختلف، توییتت را برای من فرستادند. به محض دیدن پیامت، پیگیری را شروع کردیم. باید یکسری مجوز بگیریم. مطمئن باش همه‌ تلاشمان را می‌کنیم تا به وظیفه‌ خود درباره‌ شما و سایر معلولین عمل کنیم.

 

 

5 در مورد “احتمال رایگان شدن اینترنت برای معلولین”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH