گزارش مالی اچ‌تی‌سی از رشد درآمدهای کمپانی برای سومین ماه متوالی حکایت دارد

کمپانی اچ‌تی‌سی پیش‌تر گزارش رشد درآمدهای خود طی ماه‌های نوامبر و دسامبر را منتشر کرد. ثبت رکورد رشد برای سومین ماه متوالی پدیده‌ای دور از انتظار به‌نظر می‌رسد؛ اما برند تایوانی بار دیگر ثابت کرد که سوءظن کارشناسان اشتباه بوده است.

اچ‌تی‌سی بهترین رکورد رشد از اوایل سال 2015 را به ثبت رسانده است

طی ماه گذشته کمپانی اچ‌تی‌سی به درآمد NT قابل‌توجه معادل 493 میلیون دلار (17.61 میلیون دلار) دست یافت. این رقم در مقایسه با درآمد NT حدودا 478 میلیون دلاری (17.08 میلیون دلاری) گزارش شده در دوره مشابه سال گذشته تقریبا 3 درصد بیش‌تر است. درآمد اچ‌تی‌سی در مقایسه با ماه دسامبر تقریبا 20 درصد کاهش یافته است؛ اما ماه ژانویه به لحاظ تاریخی برای شرکت‌های فعال در حوزه فناوری خصوصا برندهای تولیدکننده اسمارت‌فون یادآور عصری آرام است؛ بنابراین افت درآمد شرکت‌ها تا حدودی قابل پیش‌بینی است.

گذشته از این واقعیت که گزارش مالی اچ‌تی‌سی به رشد درآمد کمپانی برای سومین ماه متوالی اشاره دارد؛ اما خبر خوب اینکه سرعت رشد درآمدهای برند تایوانی ظاهرا در حال افزایش است. این رقم در ماه نوامبر معادل 0.96 درصد بود؛ اما نرخ رشد درآمدهای کمپانی طی ماه‌های دسامبر و ژانویه به‌ترتیب به 1.02 و 2.99 درصد رسید.

اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا غول سابق دنیای اسمارت‌فون قادر به ادامه مسیر رشد خود طی ماه‌های آتی خواهند بود یا خیر؛ اما در حال حاضر آمار و ارقام یقینا مثبت و امیدوارکننده به‌نظر می‌رسند. آخرین بار در اوایل سال 2015 کمپانی اچ‌تی‌سی گزارش رشد درآمد خود برای 3 ماه متوالی را منتشر کرد. این دستاورد مدیون موفقیت اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی وان M8 در سال 2014 و عرضه مدل جانشین آن با نام اچ‌تی‌سی وان M9 است.

2 در مورد “گزارش مالی اچ‌تی‌سی از رشد درآمدهای کمپانی برای سومین ماه متوالی حکایت دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH