لوکس ویلا، مرجع تخصصی اجاره ویلا در رامسر

رامسر شهری با دهه ها جاذبه دیدنی، مناطق طبعیت گردی و جنگل های جذاب است که همین دلایل باعث شده رامسر یکی از مهم ترین دلایل ترافیک های سنگین جاده چالوس باشد. امروزه اما به لطف محدودیت های تردد، تنها بومی ها در رامسر زندگی می کند ولی بعد از شکست کرونا و رفع محدودیت ها قصد سفر به رامسر را دارید، در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا انواع ویلاهای در رامسر و جاذبه های دیدنی این شهر جذاب و توریستی بیشتر آشنا شوید.

رامسر کجاست و بهترین راه ها برای دسترسی به رامسر

در میان شهرهای ساحلی استان مازندران، رامسر مرز بین این استان و گیلان است و به عنوان غربی ترین شهر استان به شمار می رود که به لطف این موضوع، رامسر یکی از بهترین مناطق جنگلی و طبیعت گردی در شمال کشور را دارد. پیش از شیوع کرونا، گردشگران برای سفر به رامسر در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، وارد جاده چالوس میشدند تا بعد از ترافیک سنگین جاده، به شهر چالوس رسیده و شهر را به سمت غرب ترک کنند تا به رامسر برسند. در مواقعی که ترافیک های سنگین در جاده نباشد، از شهر تهران 4 ساعت طول میکشد تا به رامسر رسید اما در ایامی که شاهد ترافیک های سنگین در جاده باشیم، این مسیر گاه به بیش از 5 ساعت نیز میرسد.

اگر می خواهید بعد از رفع محدودیت ها به رامسر سفر کنید، بی شک با ترافیک های بسیار سنگین جاده چالوس روبرو خواهید شد و در صورتیکه میخواهید از این ترافیک ها به دور باشید، پیشنهاد می کنیم از شهر تهران به سمت قزوین حرکت کرده و در این شهر وارد جاده رشت شوید از غرب رامسر وارد شوید. این مسیر همواره فاقد ترافیک های سنگین می باشد و میانگین هم بیش از 5 ساعت طول میکشد تا به رامسر برسید اما در ایام اوج سفر، گزینه ای منطقی جهت دوری از ترافیک به حساب می آید.

اجاره ویلا در رامسر و نکاتی که باید بدانید

همواره برای اجاره ویلا در شهرهای ساحلی شمال کشور، گردشگران برای ویلاهای ساحلی هزینه بیشتری را نسبت به ویلاهای جنگلی پرداخت می کنند اما در برخی از شهرها مانند چالوس و رامسر، به لطف جذابیت مناطق ییلاقی و جنگلی، گردشگران به سراغ ویلاهای جنگلی می روند این موضوع باعث شده نرخ اجاره ویلا جنگلی در رامسر به مراتب گرانتر از ویلاهای ساحلی باشد لذا اگر علاقه مند به چشم انداز دریا هستید و می خواهید هزینه مناسبی را برای اقامت در رامسر پرداخت کنید، اجاره ویلا ساحلی در رامسر می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

وقتی وارد منطقه جنگلی رامسر شویم، همواره با هر بودجه و سلیقه می توان میان تنوعی از ویلاهای عادی، استخردار، لوکس و غیره بهترین را انتخاب کرد. در مناطق ییلاقی رامسر، گردشگران و بخصوص علاقه مندان به طبیعت سرسبز، به سراغ اجاره کلبه می روند چراکه کلبه چوبی ها درمیان طبیعت سبز، از جذاببیت بالایی برخوردار هستند و همچنین در نظر داشته باشید در فصل زمستان، تقاضا برای اجاره کلبه چوبی در رامسر همواره بالا بوده و به لطف این موضوع، نرخ اجاره روزانه این دسته از اقامتگاه ها بالا خواهد بود. اگر قصد اجاره ویلا در رامسر را دارید میتوانید وارد سایت شده و از تخفیف های ما استفاده کنید.

اجاره آپارتمان مبله در رامسر

همواره گردشگرانی که میخواهند هزینه کمی برای اقامت پرداخت کنند، اجاره سوئیت در رامسر را انتخاب خواهند کرد اما لوکس ویلا پیشنهاد می کند اگر میخواهید در کنار هزینه مناسب از امکانات بی نظیری هم برخوردار شوید، به سراغ اجاره آپارتمان مبله در رامسر بروید. اکثر آپارتمان مبله های رامسر در مرکز شهر و یا نوار ساحلی قرار دارند لذا با اجاره آپارتمان مبله ساحلی در رامسر، علاوه بر برخورداری از چشم انداز زیبای دریا، در فاصله چند قدمی ساحل نیز قرار خواهید داشت. در نظر داشته باشید تعداد محدودی هم آپارتمان مبله در رامسر وجود دارد که از امکانات جذاب و بی نظیری  برخوردار هستند.

اجاره ویلا استخردار رامسر در دو نیمه سال

همانطور که پیش تر گفتیم، اکثر گردشگران به سراغ اجاره ویلا در مناطق جنگلی رامسر می روند و در میان ویلاها، اجاره ویلا استخردار از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. اگر شما هم قصد اجاره ویلا استخردار در رامسر را داشته و میخواهید در مناطق جنگلی، بهترین ویلا را انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم به سراغ مناطق ییلاقی اطراف رامسر بروید چراکه در این مناطق، استخرهای روباز همواره دارای چشم انداز بسیار زیبا از جنگل های سرسبز اطراف را دارند.

یکی از نکاتی که در خصوص ویلاهای استخردار در مناطق ییلاقی باید بدانید این است که مناطق ییلاقی همواره در 6 ماه اول سال دارای آب سرد هستند اما با فرا رسیدن فصل زمستان، آب اکثر استخرها تخلیه شده و آبگرم جایگزین می شود ولی در نظر داشته باشید اجاره ویلا استخردار همواره پرتقاضا می باشد و در فصل زمستان هم به دلیل کاهش تعداد ویلاهای استخر آبگرم، در نیمه دوم سال گردشگران هزینه به مراتب بیشتری را برای اجاره ویلا رامسر استخر آبگرم پرداخت خواهند کرد. .

جاذبه های گردشگری رامسر

متاسفانه اکثر گردشگران تصور می کنند سفر به رامسر تنها به اقامت در ویلاهای لوکس و استخردار در مناطق جنگلی شهر می باشد اما در رامسر، جاذبه های دیدنی بی نظیری وجود دارد که برخی از محبوب ترین آن ها شامل بلوار معلم، روستای جواهرده، منطقه ییلاقی گرسماسر و غیره هستند. در صورتیکه می خواهید درکنار جاذبه های دیدنی رامسر، خاطرات جذاب و هیجان انگیزی هم با تفریحات این شهر برای خود رقم بزنید، حتماً نگاهی به مجموعه تله کابین رامسر نیز بیاندازید.اگر به دنبال تخفیف های ویژه برای ویلا استخردار رامسر هستید میتوانید به سایت لوکی ویلا مراجعه کنید.

در آخر، لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا و آپارتمان در سراسر ایران، راه ها برای گردشگران جهت اجاره ویلا در رامسر آسان کرد و شما می توانید جهت رزرو ویلا در رامسر، با کارشناسان ما تماس بگیری تا در میان تنوع از ویلاهای مختلف، بهترین را انتخاب کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “لوکس ویلا، مرجع تخصصی اجاره ویلا در رامسر”

  1. الان دیگه ار همه جا میشه ویلا و سوئت اجاره گرفت حتی پیج های ایسنتاگرام و املاکای مجازی
    البته کلا استفاده از این نرم افزارا خیلی بهتره چون امنیتش بهتره و در صورت بروز پیگیری راحت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH