کنایه وزیر ارتباطات به سفر قالیباف به روسیه برای رساندن پیام ویژه رهبری

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری استان زنجان سخنانی را مطرح کرد که بیش از آن که به حوزه ارتباطات مرتبط باشد به سیاست‌های خارجی ایران کنایه می‌زد.

جهرمی که روز گذشته برای افتتاح پروژه دسترسی 155 روستای استان زنجان به این استان سفر کرده بود، در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به دهه فجر و فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: سعادتمندی در خدمت به مردم است، تاکید امام (ره) به پیام دهه فجر آن بود که نگاه ما نباید به کاخ سفید و نه به کاخ کرملین (روسیه) باشد، باید پشتوانه ما مردم باشند. امام تاکید داشتند که به کاخ نشین‌ها توجه نکنید، به کوخ نشین‌ها توجه کنید و عدالت را برقرار سازید.

این سخنان وزیر ارتباطات در حالی مطرح شد که روز گذشته محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در سفری به روسیه، پیام ویژه آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب را به نماینده پوتین رساندند، البته در ابتدا قرار بود که قالیباف با خود پوتین ملاقات داشته باشد اما حواشی مختلفی موجب شد تا این اتفاق رخ ندهد، حال به نظر می‌رسد سخنان وزیر ارتباطات کنایه به سفر قالیباف به روسیه و رساندن پیام رهبر به نماینده پوتین باشد.

جهرمی در ادامه سخنان خود ادامه داد: مهم‌ترین مولفه قدرت نیروی مردم است، اگر جنگی از طرف رژیم بعثی به ما تحمیل شد، نیروی مردم موجب ایستادگی در برابر دشمنان شد، اگر سازندگی شکل گرفت به پشتوانه مردم بود، در تحریم‌ها نیز مردم مقاوم بودند. در 42 سالی که از انقلاب می‌گذرد، امام و رهبری با همین رویکرد عمل کردند و دولت‌های پس از انقلاب نیز خدمات بسیاری داشتند. 

وزیر ارتباطات با اشاره به توسعه ارتباطات روستایی اعلام کرد: پیام مهم انقلاب، پیاده‌سازی عدالت اجتماعی است، در این حوزه وعده‌هایی داده شد و البته به این وعده‌ها عمل کردیم، ما احساس غرور نداریم چون وظیفه بود، و اگر وعده‌ها محقق نمی‌شد دچار خسران و ناراحتی می‌شدیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده بقیه روستا‌های بالای 20 خانوار استان زنجان تا پایان سال به شبکه ملی ارتباطات متصل می‌شوند، البته تنها شهرستان ماهنشان می‌ماند که به علت سرمای شدید، تا پایان اردیبهشت 1400 به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شود. اکنون دانش آموزان روستایی که تا کنون از تحصیل مجازی محروم بودند، از این پس می‌توانند مانند دیگران به تحصیل بپردازند.

6 در مورد “کنایه وزیر ارتباطات به سفر قالیباف به روسیه برای رساندن پیام ویژه رهبری”

  1. محمدرضا کیانفر

    محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: پیام رهبری به پوتین راهبردی بود.

    آقای قالیباف،
    پیام رسانی به رؤسای جمهور دیگر کشورها وظیفه رئیس جمهور و وزیر خارجه است شما حق نداشتید قانون را دور بزنید.
    دریغ و درد که در جستجوی گنج حضور، بسی شدم به گدایی بر کرام و نشد.
    هزار حیله برانگیخت حافظ از سر فکر، در آن هوس که شود آن نگار رام و نشد.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی،
    2- به رسمیت شناختن حق #آزادی_بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
    با تشکر از توجه شما،

  2. امام ره هم در زمان حیاتشون به رییس جمهور وقت روسیه ، گورباچف پیام دادن. ولی محتوای پیام که بعدها رسانه ای شد خبر سقوط شوروی بزرگ بود. وقتی از مطلب و محتوای پیامی مطلع نیستیم چطور قضاوت می کنیم؟ اگر شما وزیر همان دولتی هستی که اقای روحانی ریس دولتش هست و اغلب هم مولتی میلیاردر، بهتره حواستون باشه در زمان برجام که هنوزم آتش تنورش داغه چقدر چشمتون به دست اونوریا بود. دقیقا همون زمانی که رهبر انقلاب بارها و بارها گفتن به غرب اعتماد نکنین و همه چیز این مردم رو وابسته به برجام نکنین.
    الانم دیر نشده. در این مدت باقی مانده از دولتتون یه خدمتی به ملت کنین شاید دعای خیری برای خودتون خریدین.

    2
    2
  3. یه جوری تیکه‌میندازه انگار خودش رئیس یکی از سه قوه باشه با تمام دنیا قطع ارتباط میکنه
    توکه وزیر ارتباطاتی باید بدونی ارتباط با دنیا لازمه پیشرفته

    1
    1
  4. آره خب، 42 ساله قبل انتخابات از این حرفای قشنگ و مردم سالارانه میزنن
    بعدش دیگه حاجی حاجی رو تو مکه میبینه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH