فهرست مشخصات کامل گلکسی A52 سامسونگ منتشر شد

گلکسی A52 یکی از اسمارت‌فون‌های میان‌رده آینده سامسونگ است که اطلاعات مربوط به آن در اوایل سال جاری منتشر شد. ماه گذشته تصاویری از این هندست به‌همراه برخی مشخصات آن در فضای آنلاین منتشر شد. اما تا همین اخیرا به زمان عرضه این اسمارت‌فون به بازار اشاره نشده بود.

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که سامسونگ به‌دنبال عرضه گلکسی A52 در آخرین هفته از ماه مارس است؛ لذا تا موعد عرضه این محصول بیش از 1 ماه زمان باقی‌مانده است. با این‌حال رویداد رونمایی رسمی از این هندست احتمالا کمی زودتر برگزار خواهد شد. این موضوع بدان معناست که برای روشن شدن صحت و سقم اطلاعات لو رفته تنها بایستی چند هفته دیگر منتظر بمانیم.

همچنین گزارش فوق به کلیه جزئیات مربوط به گلکسی A52 از جمله مشخصات و قیمت‌گذاری آن اشاره نموده است. در خصوص زمان دقیق عرضه این هندست هنوز نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد؛ اما گلکسی A52 احتمالا در محدوده 400 دلاری قیمت‌گذاری خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A52 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 720G ساخت کوالکام، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقاء خواهد بود. همچنین این هندست از یک نمایشگر غول‌پیکر 6.5 اینچی سوپر آمولد، پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه (شامل سنسورهای 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی) و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قابل‌توجه بهره خواهد برد.

انرژی موردنیاز گلکسی A52 از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین خواهد شد. این اسمارت‌فون در مدل‌های رنگی مشکی، آبی، بنفش و سفید قابل دسترس خواهد بود. ورژن 5G گلکسی A52 نیز تقریبا به‌صورت همزمان عرضه خواهد شد؛ اما این هندست مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 750G ساخت کوالکام بوده و با قیمت‌گذاری تقریبی 475 دلاری روانه بازار خواهد شد.

3 در مورد “فهرست مشخصات کامل گلکسی A52 سامسونگ منتشر شد”

  1. A51 کمی از مشکلات a50 رو حل کرد اما مشکل اصلیش که داغ شدن یهویی صفحه نمایش بود رو حل نکرد امیدوارم توی a52 حل شده باشه

  2. میان رده اش ۱۴ میلیون قیمتشه با باتری ۴۵۰۰ امپر و شارژر ۲۵ واتی
    هیچ جوره با عقل جور درنمیاد خریدش
    پرچم دار شیائومی و هواوی ارزش خرید بالاتری دارن با قیمت پایین تر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH