سامسونگ گلکسی S21 FE با تراشه اسنپ‌دراگون 870 و نمایشگر 120 هرتزی عرضه می‌شود

ماه گذشته شرکت سامسونگ از اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 خود رسما رونمایی کرد. این سری شامل 3 مدل مختلف با اسامی گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا است. با این‌حال اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که کمپانی کره‌ای مدل پایین‌رده‌تری موسوم به گلکسی S21 Fan Edition را به این مجموعه اضافه خواهد کرد. سال گذشته همزمان با عرضه پرچم‌داران سری گلکسی S20 سامسونگ برای نخستین بار شاهد عرضه یک ورژن ارزان‌قیمت‌تر با نام گلکسی S20 FE بودیم. این هندست از پیکره‌بندی اصلی مشابه با مدل پرچم‌دار برخوردار بود؛ اما در عین‌حال با قیمت‌گذاری ارزان‌تری در دسترس مشتریان قرار گرفت. البته این کاهش قیمت با استقبال مطلوبی از سوی مشتریان مواجه شده است.

بر اساس برخی گزارشات سامسونگ با عرضه اسمارت‌فون گلکسی S21 FE به رویه سال گذشته خود ادامه خواهد داد. با این‌حال پیرامون این دستگاه هیچ‌گونه اطلاعات خاصی در دست نیست. در حال حاضر صرفا می‌دانیم که این محصول همانند مدل نسل قبلی با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه روانه بازار خواهد شد. البته اطلاعات جدیدا لو رفته دربردارنده جزئیات بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون هستند.

جدیدترین اطلاعات مخابره شده نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی S21 FE با تراشه جدید اسنپ‌دراگون 870 روانه بازار می‌شود. این تراشه 7 نانومتری جدید کوالکام عملکردی به‌مراتب بهتر از تراشه اسنپ‌دراگون 865 پلاس ارائه خواهد داد. چنین موضوعی بدان معناست که کارآیی تراشه مورد استفاده در گلکسی S21 FE در مقایسه با سری گلکسی S20 بالاتر خواهد بود.


بر اساس گزارشات سامسونگ گلکسی S21 FE گواهینامه BIS کشور هندوستان را دریافت نموده است. بعلاوه یک گزارش جدید نشان می‌دهد که این دستگاه مجهز به حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. از جنبه ظاهری نیز گلکسی S21 FE با بهره‌گیری از یک حفره کروی‌شکل در مرکز نمایشگر الگوی طراحی پیشین را به ارث خواهد برد. همچنین این هندست با پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه روانه بازار می‌شود. ماژول دوربین از یک سنسور عریض 12 مگاپیکسلی، حسگر فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از زوم 3 برابری میزبانی می‌کند. دوربین جلویی دستگاه نیز مجهز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی بوده و درون یک حفره کروی‌شکل مستقر شده است. بعلاوه این دستگاه مجهز به یک پنل 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود.
در سایر جنبه‌ها نیز سامسونگ گلکسی S21 FE مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع خواهد بود. با این‌حال حداکثر سرعت شارژ باتری هنوز اعلام نشده است. نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که این هندست به‌همراه رابط کاربری One UI 2.5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 عرضه خواهد شد.

همچنین برخی گزارشات از عرضه ورژن 4G گلکسی S21 FE حکایت دارند. این هندست مجهز به تراشه بومی اگزینوس 990 سامسونگ بوده و با قیمت‌گذاری ارزان‌تر نسبت به ورژن 5G عرضه خواهد شد. این محصول گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی است که به شبکه 5G دسترسی نداشته یا به سرعت پردازش داده‌ها اهمیت چندانی نمی‌دهند.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی S21 FE با تراشه اسنپ‌دراگون 870 و نمایشگر 120 هرتزی عرضه می‌شود”

  1. ورژن 5g با نت داخلی ایران هیچ کاربردی نداره
    خرید گوشی گرونتر فقط بخاطر داشتن قابلیت 5g کار بیخودیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH