چگونه نام کاربری حساب تیک‌تاک خود را تغییر دهیم؟

اگر با عجله در شبکه اجتماعی تیک‌تاک، حساب کاربری ایجاد کرده باشید، آنگاه احتمالا به انتخاب نام کاربری خود نیز اهمیت چندانی نداده‌اید. نگران نباشید، زیرا می‌توانید نسبت به تغییر این موضوع اقدام کنید. در ادامه به شیوه تغییر نام کاربری تیک تاک می‌پردازیم.

هر چند که می‌توانید از طریق مرورگرهای اینترنتی به حساب تیک‌تاک خود وارد شوید، اما طبیعتا اگر بخواهید که برخی از گزینه‌ها را تغییر دهید (همانند نام کاربری)، آنگاه باید از اپلیکیشن این پیام‌رسان در اندروید، آیفون و یا آیپد استفاده کنید.

نحوه تغییر نام کاربری تیک تاک

جهت شروع باید اپلیکیشن TikTok را بر روی گوشی هوشمند و یا تبلت خود اجرا کرده و سپس به حساب کاربری خود وارد شوید. در ادامه در نوار منوی موجود در پایین باید برگه “Me” را لمس کنید.

تغییر نام کاربری تیک تاک

اکنون اپلیکیشن، پروفایل شما را نمایش می‌دهد. در اینجا می‌توانید ویدیوهای پست شده و لایک شده را مشاهده کنید. جهت تغییر نام کاربری خود باید گزینه “Edit Profile” را انتخاب کنید.

تغییر نام کاربری تیک تاک

در منوی “Edit Profile” باید گزینه “Username” را لمس کنید.

تغییر نام کاربری تیک تاک

در کادر مربوطه باید نام کاربری جدید خود را وارد کنید. در اینجا باید مطمئن شوید که نام کاربری موردنظر شما، با قوانین تیک‌تاک در رابطه با منع استفاده از کلمات و عبارات ممنوعه، سازگار باشد. همچنین نمی‌توانید نام کاربری استفاده شده توسط شخصی دیگر را برای خود انتخاب کنید.

فقط هر 30 روز یک‌بار می‌توانید نام کاربری خود را عوض کنید. بنابراین اگر از نام کاربری انتخاب شده خود مطمئن هستید، آنگاه باید در گوشه بالا سمت راست، “Save” را لمس کنید.

در ادامه، تغییرات ایجاد شده به‌سرعت اعمال می‌شوند. راستی، اگر خواستید می‌توانید با مطالعه مطلب با راه‌کارهای افزایش امنیت حساب تیک‌تاک خود آشنا شوید، امینت حساب خود را نیز افزایش دهید.

2 در مورد “چگونه نام کاربری حساب تیک‌تاک خود را تغییر دهیم؟”

  1. دو روز از تیک تاک استفاده کردم حالم بهم خورد
    خیلی تکراری و خسته کننده اس
    همش چالش و لوس بازیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH