چرا دنیای کریپتو، به دیجی‌ بایت امید زیادی دارد؟

در دنیای امروز بلاک‌چین و رمز ارزهایی که بر روی آن پیاده شده‌اند، دیجی بایت سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص داده است. امروز دیجی بایت به عنوان یکی از سریعترین، طولانی‌ترین، ایمن‌ترین و غیرمتمرکزترین بلاک چین UTXO شناخته می‌شود. این پلتفرم به طور رسمی در سال 2014 راه اندازی شده و از آن زمان تاکنون با ویژگی‌های بسیار پیشرفته و خاص خود، در صف اول ارزهای رمزنگاری شده قرار دارد. همانطور که می‌دانید DGB ارز رسمی دیجی بایت است.

اما چرا دیجی بایت این روزها به عنوان یک ارز دیجیتال با آینده‌ای بسیار روشن در دنیای کریپتو شناخته می‌شود؟

  • زیرساخت‌های کاملا غیر متمرکز

یکی از دلایل مهم توجه به دیجی بایت در دنیای کریپتو، ساختار 100 درصد غیر متمرکز آن است. در واقع برخلاف بسیاری دیگر از سیستم‌های بلاکچین رمزنگاری که ادعای بیهوده‌ای را درخصوص عدم تمرکز بیان می‌کنند، دیجی بایت عدم تمرکز را به طور کامل تضمین می‌کند.

یکی از ویژگی‌های خاص دیجی بایت، فاکتور چند الگوریتمی آن است. در واقع برخلاف بلاک چین‌های معمولی که فقط با یک الگوریتم کار می‌کنند، دیجی بایت 5 الگوریتم رمزنگاری مستقل و منحصر به فرد را برای استخراج در نظر گرفته است. همین موضوع باعث ایجاد امنیت بیشتری در این حوزه خواهد شد.

  • امنیت بیشتر

دیجی بایت از ویژگی پیشرفته‌ای مانند فاکتور Multi-Algo و همچنین سیاست حل مشکل در لحظه برای از بین بردن خطرات تمرکز ناخواسته در زمان استخراج استفاده می‌کند. در واقع در این الگوریتم هیچ موجودیت متمرکزی برای سیاه نمایی و دستکاری وجود ندارد. در میان الگوریتم‌های متعدد، الگوریتم Odocrypt جایگاه ویژه‌ای داشته و باعث مکانیزم امنیتی پیشرفته دیجی بایت می‌شود. این الگوریتم به طور کلی امنیت پورتال را به سطح جدیدی ارتقا داده است و به طور هوشمندی طراحی شده تا پس از هر ده روز با بازنویسی و تغییر شکل خود از تاثیر ASIC ناخواسته جلوگیری کند.

  • سرعت بالا

دیجی بایت از زمان تولد تاکنون توانسته است با سرعت بالا و مقیاس پذیری روی زنجیره، دنیای رمزارزها را متحول کند. سرعت پردازش بلوک بلاک چین در مقایسه با بیت‌کوین و لایت کوین 40 و 10 برابر بیشتر است.

  • رویکرد تفکر رو به جلو

دیجی بایت با رویکردی آینده نگرانه توسعه یافته و راه اندازی شده است. بستر بلاک چین در اتخاذ بسیاری از موارد اولیه بلاکچین از جمله فاکتورهای استخراج Odcrypt ،segwit ،Multi-Algo و… پیشگام بوده است. اولین موارد بلاکچین که توسط دیجی بایت به رخ کشیده شده است، عبارتند از: DigiAssets ،DigiShield Guard ،Digi-ID و همچنین پروتکل Dandelion ++.

  • وجود ارز ارزشمند

DGB یک ارز رمزنگاری شده PoW به صورت مقیاس پذیر p2p است. این سکه سرعت معاملات بسیار بالا و هزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه را تضمین می‌کند. به جز این، ارز دیجی بایت قابل هک، جعل، یا تخریب نیست که همین موضوع باعث امنیت بسیار بالای آن می‌شود.

 

در حال حاضر یکی از بهترین پلتفرم‌هایی که دیجی بایت را در ایران عرضه می‌کند، اپلیکیشن ارزیف بوده که به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی Digi Byte نیز در آنجا بشوید. پس اگر به دیجی بایت و ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

2 در مورد “چرا دنیای کریپتو، به دیجی‌ بایت امید زیادی دارد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH