بمب تبلیغاتی اپل

04-lenovo-p780-kobe-bryant-619x366

شرکت اپل قصد دارد تا درزمینه تبلیغات، از چهره‌های مشهور استفاده کند و این بار بمب تبلیغاتی اپل کسی نیست جز کوبی برایانت، ستاره بزرگ بسکتبال.

شایعاتی درباره حضور برایانت از مرکز Cupertino شنیده می‌شود که بر اساس آن برایانت به این مرکز رفته است تا سرپرست گروه طراحی اپل، جان ایو را ملاقات نماید. برایانت که در میان تمامی دوستداران ورزش، به‌عنوان یکی از برترین و محبوب‌ترین بسکتبالیست‌های جهان شناخته‌شده است، می‌تواند به‌خوبی برای اپل حکم یک وزنه تبلیغاتی بسیار مهم را داشته باشد.

این ملاقات قرار بوده است تا به‌طور مخفیانه انجام شود ولی عکس‌هایی از این ملاقات به رسانه‌ها درز کرده است که به‌خوبی حضور برایانت در این کمپ تحقیقاتی اپل را اثبات می‌کند. هدف از این ملاقات مسلما نمی‌تواند یک مورد ورزشی یا دیدار دوستانه باشد و مسلما اهداف دیگری از این دیدار در سر مسئولان اپل بوده است.

در این میان نکته بسیار مهم دیگر این است که برایانت در تبلیغات محصولات ورزشی نایک و حتی مچ‌بند سلامتی این شرکت نیز حضور داشته است و توانسته است تا پیش‌ازاین در بخش تبلیغات، قدرت نام خود را به اثبات برساند. در طول جند ماه گذشته، سامسونگ با تبلیغات گسترده خود با کمک چهره‌های مشهور دنیای فوتبال، توانسته بود تا به سطح بالایی از توجه عمومی دست یابد که به‌طور حتم، تاثیر بسزایی بر روی فروش مناسب محصولاتی مانند گلکسی اس 5 داشته است. اپل نیز در این میان می‌تواند با استفاده از چهره مشهوری مانند برایانت، تبلیغات خود را یک گام به جلو هدایت کند.

علاوه بر این دیگر غول بزرگ بسکتبال جهان یعنی لبرون جیمز، در جبهه سامسونگ حضور فعالی دارد و حضور برایانت در جبهه اپل، می‌تواند یک عکس‌العمل مطلوب و مناسب به حضور جیمز باشد. برایانت در طول سال گذشته به همراه لیونل مسی، یک سلسله تبلیغات برای شرکت هواپیمایی ترکیش ایر ویز انجام داد که محبوبیت بالایی را کسب نمود و مسلما تبلیغات اپل با حضور برایانت می‌تواند بسیار جذاب و منحصربه‌فرد باشد.

اپل در فاز تبلیغات همواره با روندی متفاوت کار می‌کرده است و در بسیاری از موارد با کوبیدن مستقیم شرکت‌های رقیب، سعی رد ساخت تبلیغات داشته است که نمونه بارز آن سری آقای پی سی و آقای مک هستند ولی شرایط تبلیغات در دوران فعلی تغییر کرده است و مخاطبین به نام‌های بزرگ، عکس‌العمل مطلوبی نشان می‌دهند و همین امر نیز می‌تواند موجب شود تا کوبی برایانت به بمب تبلیغاتی اپل تبدیل شود.

البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که لنوو به‌تازگی اعلام کرده است که قرارداد خود را با این ستاره بزرگ تیم لوس‌آنجلس لیکرز تمدید کرده است و باید دید که اپل می‌تواند از برایانت استفاده کند یا خیر.

3 در مورد “بمب تبلیغاتی اپل”

  1. دقیقا دوست عزیز ولی حیف که هزیمشو ندارم بگیرم وگرنه همه میدونن اپل بهترینه اندروید دارم اما گوشی دوستم یه چیز دیگس که ایفونه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH