چگونه مصرف دیتای توییتر خود را کاهش دهیم؟

اگر اینترنت اپلیکیشن Twitter گوشی شما از طریق سیم‌کارت تأمین ‌شود، آنگاه طبیعی است که با وجود تعداد بالای ویدیوها در این پلتفرم، نگران مصرف اینترنت خود نیز باشید. خوشبختانه در این زمینه، قابلیت کاهش مصرف دیتای توییتر نیز وجود داشته که به‌راحتی می‌توانید نسبت به فعال کردن آن، اقدام کنید.

نحوه کاهش مصرف دیتای توییتر

ابتدا باید اپلیکیشن Twitter را اجرا کنید. در گوشه بالا سمت چپ صفحه باید تصویر پروفایل خود (در اندروید) و یا منوی همبرگری (در آیفون) را لمس کنید.

کاهش مصرف دیتای توییتر

در منوی ظاهر شده باید “Settings and privacy” را برگزینید.

کاهش مصرف دیتای توییتر

در منوی “Settings and privacy” باید به پایین رفته و گزینه “Data usage” را انتخاب کنید.

کاهش مصرف دیتای توییتر

در منوی “Data usage” باید گزینه “Data saver” را پیدا کرده و سپس تیک کنار آن را فعال (در اندروید) و یا اینکه کلید تغییر وضعیت کنار آن را بر روی فعال قرار دهید (آیفون).

با فعال کردن این گزینه، ویژگی “Data saver” توییتر فعال شده و بدین ترتیب از پخش خودکار ویدیوها جلوگیری خواهد شد. همچنین تصاویر، با کیفیت پایین‌تر بارگذاری خواهند شد.

پس از اعمال تنظیمات موردنظر باید کلید بازگشت را دو بار لمس کرده تا بتوانید صفحه تنظیمات را ترک کنید. اکنون قابلیت صرفه‌جویی در مصرف دیتای توییتر نیز فعال شده است.

در آینده اگر به یک اینترنت ارزان‌تر و با حجم بالاتر دست یافتید، آنگاه با رفتن به “Settings and privacy > Data usage” و غیرفعال کردن گزینه “Data saver”، می‌توانید استفاده از این قابلیت را پایان بخشید.

4 در مورد “چگونه مصرف دیتای توییتر خود را کاهش دهیم؟”

  1. افشین آزادی

    ما هی توی نرم افزارای مختلف مصرفو بهینه میکنیم اینا هی هزینه بسته های نتو زیاد میکنن
    خسته شدیم آقااااااا

  2. همه نرم افزارا دیتا سیور دارن واسم سواله که این دیتا سیور رو فقط واسه ما ایرانیا گذاشتن؟؟
    اونا که حجم نتشون مث ما محدود نیست اکثرا وقتی بسته نت میخرن توی بسته هاشون استفاده از شبکه های اجتماعی حجم نامحدود حساب میشه حتی توی کشوری مث روسیه که محدودیت هایی از لحاظ فیلترینگ داره

    1. مسلم رفیعی

      کلا اینترنت سیم‌کارت در همه جای دنیا نسبت به وای‌فای گرون‌تر هست. به همین دلیل این ویژگی رو گذاشتن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH