ایسوس راگ‌فون 5 در ارزیابی صوتی موسسه DxOMark رتبه نخست را کسب کرد

اسمارت‌فون ایسوس راگ‌فون 5 در روز 10 مارس (20 اسفند ماه) رسما معرفی خواهد شد. با این‌حال اکنون موسسه DxOMark نتایج ارزیابی صوتی این پرچم‌دار گیمینگ را منتشر کرده است. راگ‌فون 5 در این ارزیابی‌ها امتیاز عالی را کسب کرده است.

به هرحال راگ‌فون نسل آینده با کسب امتیاز 79 موفق به کسب جایگاه نخست در رتبه‌بندی DxOMark شده و اسمارت‌فون شیائومی می 10 پرو نیز با عملکرد 76 امتیازی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. هندست نسل قبلی موسوم به ایسوس راگ‌فون 3 در کنار هواوی میت 20 ایکس هر 2 با کسب 75 امتیاز مشترکا در رتبه سوم قرار دارند.

ایسوس راگ‌فون 5 با شماره مدل l005DA طی ماه ژانویه در وبسایت TENAA رویت شد. در ادامه موجودیت ورژن l005DB نیز مورد اشاره قرار گرفت. هندست ورژن B مجهز به یک نمایشگر روی پنل پشتی است؛ در حالی‌که مدل A در عوض از یک لوگوی Tencent Games میزبانی می‌کند. گوشی تست شده توسط DxOMark فاقد هرگونه نمایشگر یا لوگوی Tencent در قسمت پشتی است. این اسمارت‌فون از 2 عدد اسپیکر استریو در بخش جلویی، فناوری تنظیم صوتی دیراک (Dirac)، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون به‌همراه مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS و البته تراشه اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام برخوردار است.

از جنبه عملکردی نیز ایسوس راگ‌فون 5 موفق به کسب بیش‌ترین امتیازات در تست‌های دینامیکی، فضایی و سطح اعوجاجات صوتی شد. باس نسبتا ضعیف و حذف برخی جزئیات در حداکثر میزان بلندی صدا از جمله نقاط ضعف سیستم صوتی راگ‌فون 5 به‌شمار می‌روند. با این‌حال قابلیت‌های گوشی در زمینه ضبط صدا به‌طور کلی فوق‌العاده به‌نظر می‌رسند.

2 در مورد “ایسوس راگ‌فون 5 در ارزیابی صوتی موسسه DxOMark رتبه نخست را کسب کرد”

  1. فقط از لحاظ صوتی نیست که اوله از همه لحاظ اولین گوشی دنیاس بجز دوربین که سامسونگ اس ۲۱ بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH