تصاویر رسمی از ردمی نوت 10 پرو و جعبه این هندست منتشر شد

اسمارت‌فون‌های ردمی نوت 10 و ردمی نوت 10 پرو در روز 4 مارس (14 اسفند ماه) معرفی خواهند شد. همچنین در کنار این هندست‌ها احتمالا از ردمی نوت 10 پرو مکس نیز رونمایی می‌شود. پیش‌تر شاهد انتشار تصاویری از طراحی ورژن پرو در شبکه اجتماعی Weibo بودیم. طراحی ماژول دوربین ردمی نوت 10 پرو با وجود استفاده از رنگ‌آمیزی نقره‌ای در اطراف لنز اصلی تا حدودی از اسمارت‌فون می 10 اولترا الهام گرفته شده است.

تصاویر ظاهرا رسمی از این هندست در قسمت انتهایی خبر قابل مشاهده هستند. همچنین جعبه خرده فروشی گوشی نیز وجود پسوند “پرو” در نام آن‌را موردتائید قرار می‌دهد. با توجه به محتوای تصاویر به‌نظر می‌رسد که این هندست مجهز به 2 عدد ماژول دوربین بزرگ و 2 سنسور کوچک‌تر در حد فاصل بین آن‌ها خواهد بود. همچنین فلاش LED و سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز ظاهرا در قسمت جانبی ماژول دوربین قرار دارند.

اخیرا تصویری از طرح اولیه اسمارت‌فون ردمی K40 منتشر شده که طراحی کلی آن مشابه سری ردمی نوت 10 است. به‌نظر می‌رسد که ورژن نهایی ردمی K40 نیز از این سبک طراحی استفاده نموده و دارای یک حلقه رنگی در اطراف دوربین اصلی خواهد بود. البته تصاویر مربوط به این هندست از وبسایت TENAA استخراج شده است و طراحی برجسته ماژول دوربین با الگوی رویت شده در پوستر تبلیغاتی به‌طور کامل مطابقت دارد.

سری ردمی K40 در خانواده پرچم‌داران کمپانی طبقه‌بندی شده و ورژن‌های معمولی و پرو این هندست به‌ترتیب با تراشه‌های اسنپ‌دراگون 870 و اسنپ‌دراگون 888 روانه بازار خواهند شد. همچنین هر 2 مدل از نمایشگر E4 AMOLED ساخت سامسونگ با نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهند کرد. از سوی دیگر سری ردمی نوت 10 با بهره‌گیری از تراشه‌های اسنپ‌دراگون سری 700 احتمالا بیش‌تر نقش اسمارت‌فون‌های میان‌رده ممتاز را ایفا می‌کنند.

سری ردمی K40 در روز 25 فوریه (7 اسفند ماه) و یک هفته پیش از عرضه سری ردمی نوت 10 معرفی خواهد شد.


تصاویر رسمی از ردمی نوت 10 پرو به‌همراه جعبه خرده‌فروشی این هندست

تصویری از یک دستگاه ناشناخته که احتمالا متعلق به نمونه اولیه ردمی K40 است

تصاویر احتمالی ردمی K40 پرو که از وبسایت TENAA دریافت شده است

2 در مورد “تصاویر رسمی از ردمی نوت 10 پرو و جعبه این هندست منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH