گوگل پیکسل تاشو از نمایشگر ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد

چند سال پیش اعلام شد که شرکت گوگل احتمالا روی توسعه گوشی پیکسلی تاشو خود کار می‌کند. این خبر بر اساس یک پتنت ثبت شده توسط غول جستجوگر مطرح شد؛ اگرچه پس از مدت زمانی نه‌چندان طولانی گوگل نیز تائید کرد که این شرکت ایده ساخت چنین دستگاهی را مورد بررسی قرار داده است. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تولید این دستگاه نهایتا عملیاتی خواهد شد یا خیر. اما اکنون عرضه گوشی پیکسل تاشو گوگل امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت TheElec به‌نظر می‌رسد که گوگل به‌دنبال تامین نمایشگرهای تاشو موردنیاز خود از کمپانی سامسونگ است. به عقیده کارشناسان این پنل تاشو از اندازه 7.6 اینچی برخوردار است. بدین‌ترتیب هندست تاشوی گوگل از نمایشگری با اندازه مشابه سامسونگ گلکسی زد فولد 2 استفاده خواهد کرد. اقدام گوگل مبنی بر تامین پنل‌های نمایشگر موردنیاز خود از سامسونگ احتمالا چندان مایه تعجب نخواهد بود.

با توجه به اینکه در حال حاضر سامسونگ بر بازار پنل‌های تاشو کم و بیش سیطره دارد؛ لذا تامین نمایشگرهای موردنیاز گوگل توسط غول کره‌ای سناریویی منطقی به‌نظر می‌رسد. در حال حاضر پیرامون گوشی پیکسلی تاشو اطلاعات چندانی در دست نیست؛ اما در صورت تولید چنین دستگاهی توسط گوگل مشاهده کیفیت عملکرد و جایگاه آن در بازار گوشی‌های تاشو یقینا جالب‌توجه خواهد بود.

گوشی‌های پیکسلی جدید گوگل در اواخر سال جاری عرضه خواهند شد؛ اما تاکنون هیچ‌گونه شواهد یا شایعاتی دال بر عرضه یک مدل تاشو در دست نیست. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا به صحت و سقم این گزارش با دیده تردید نگاه کنید.

2 در مورد “گوگل پیکسل تاشو از نمایشگر ساخت سامسونگ استفاده خواهد کرد”

  1. جلال ثابتی

    سامسونگ عجب قدرتی شده همه از نمایشگراش استفاده میکنن
    خب مااگه بخوایم چیز خوب بخریم همون سامسونگ رو میخریم بجای برند دیگه با قطعات سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH