زمان احتمالی معرفی فبلت دوست داشتنی سامسونگ، گلکسی نوت 4 مشخص شد!

Untitled

طبق گفته‌های یک نفر که از برنامه‌های سامسونگ مطلع است، این غول کره‌ای روزی در ماه آگوست، دعوتنامه‌های شرکت در یکی از رویدادهای معرفی و رونمایی را خواهد فرستاد. اگر برنامه طبق همیشه پیش برود، این دعوتنامه مربوط به مراسم رونمایی از نوت 4 خواهد بود. آخرین اطلاعاتی که از ویژگی‌های این فبلت داریم تجهیز آن به یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2560×1440 پیکسل و چگلی پیکسلی ppi515 است. بعلاوه شنیده‌ایم که این صفحه از نوع یوم، نمایشگر سه طرفه بوده و امکان انعطاف پذیری را تا حدی دارد.

طبق اطلاعاتی که این فرد از آنها گفته است، زمان رونمایی از نوت 4 سوم سپتامبر و تنها چند روز پیش از آغاز رویداد IFA در برلین خواهد بود. این دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت، ضربان قلب و یک قلم هوشمند بهینه شده و پیشرفته‌تر خواهد شد.

از دیگر مشخصات این فبلت می‌توان به اسنپدراگون 805، رم 3 گیگابایتی، دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به OIS اشاره کرد. نوت 4 دقیقا تمام آن چیزهایی را خواهد داشت که از یک هوشمند بالا رده سال 2014 انتظار داریم.

5 در مورد “زمان احتمالی معرفی فبلت دوست داشتنی سامسونگ، گلکسی نوت 4 مشخص شد!”

  1. من طرفدار سامسونگم ولی ازs5 اصلا خوشم نیومد
    یه پرچم دار مزخرف برای سامسونگ محسوب میشه
    آخه نوت 3رم 3گیگ داره این رمش2 هست که80% همیشه پر هست
    خدا کنه not4 توقعات طرفداران سامسونگ رو برآورده کنه

  2. حمید هاکان

    اینها همش شایعه هست مثلشایعاتی که قبلاز اومدن نوت3 بر سر زبانها افتاده بود وقتی بیاد مبینیم همون طراحی همیشگی وهمون مشخصات تکراری رو داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH