تصویر واقعی شیائومی می 10S در فضای اینترنت منتشر شد

طی چند روز گذشته شاهد انتشار گزارشات مختلفی پیرامون اسمارت‌فون شیائومی می 10S بوده‌ایم. به گفته چانگ چنگ؛ معاون ارشد Xiaomi Group امروز اطلاعات بیش‌تری پیرامون این هندست منتشر خواهد شد. با این‌حال برخی گزارشات از آغاز فروش این دستگاه از امروز حکایت دارند. آخرین گزارش مخابره شده به بحث پیرامون طراحی پنل پشتی اسمارت‌فون اختصاص دارد.

با بررسی تصویر منتشر شده می‌توان دریافت که پنل پشتی گوشی از طراحی خمیده در هر 4 طرف برخوردار بوده و از پیکره‌بندی دوربین چهارگانه میزبانی می‌کند. بعلاوه پیکره‌بندی دوربین پشتی در مقایسه با نمونه به‌کارگیری شده در شیائومی می 10 اولترا اندکی متفاوت است. در بخش جانبی سنسور فوقانی عبارت “120X” به وضوح قابل رویت است؛ موضوعی که نشان‌دهنده پشتیبانی هندست از قابلیت زوم 120 برابری است.

بر اساس گزارشات این هندست از به‌کارگیری تراشه اسنپ‌دراگون 865 مورد استفاده در سری Mi 10 صرفنظر کرده و در عوض از تراشه قدرتمندتر اسنپ‌دراگون 870 بهره‌برداری خواهد کرد. با این‌حال این هندست کماکان از فناوری صوتی هارمن کاردن و قابلیت شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. سایر پیکره‌بندی‌های این هندست مشابه سری شیائومی Mi 10 خواهد بود.

شیائومی می 10S ادامه‌دهنده سری Mi 10 خواهد بود

شیائومی می 10S به‌عنوان عضو جدیدی از پرچم‌داران سال گذشته سری Mi 10 با مشخصات ارتقایافته در نظر گرفته می‌شود. شایان به ذکر است که پیش از این اسمارت‌فون می 10 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 آخرین عضو خانواده به‌شمار می‌رفت. بنابراین شیائومی می 10S با بهره‌گیری از تراشه جدید اسنپ‌دراگون 870 بایستی به لحاظ فنی از عملکرد بهتری برخوردار باشد.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که تراشه اسنپ‌دراگون 870 مدل اورکلاک شده تراشه اسنپ‌دراگون 865 پلاس به‌شمار می‌رود؛ اما توان پردازشی آن در مقایسه با جدیدترین و پیشرفته‌ترین تراشه کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 888 اندکی کمتر است. بعلاوه اسنپ‌دراگون 870 کماکان از هسته‌های پردازشی کایرو 585 استفاده می‌کند. این هسته‌ها بر پایه نمونه کورتکس A77 ساخت کمپانی ARM و همراه با برخی بهینه‌سازی‌های داخلی طراحی شده است.

سایر مشخصات اسمارت‌فون می 10S کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با این‌حال زبان طراحی این هندست یقینا دستخوش تغییر خواهد شد. تصویر منتشر شده در پایگاه داده TENAA نشان می‌دهد که شیائومی می 10S بیش از آنکه شبیه مدل Mi 10 باشد؛ به پرچم‌دار ممتاز می 10 اولترا شباهت دارد.

با توجه به رویه حاکم بر اکثر دستگاه‌های پرچم‌دار سری Mi این‌بار نیز انتظار می‌رود که هندست جدید با دوربین‌های بهتر، رابط کاربری روان، باتری غول‌پیکر و کلیه امکانات ضروری روانه بازار شود. با این‌حال اخیرا یک دستگاه شیائومی با شناسه M2012J2SC (احتمالا می 10S) مجهز به 8 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 11 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. فهرست گیک‌بنچ نیز نشان می‌د‌هد که توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 870 تامین می‌شود. شیائومی می 10S در تست‌های پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 1021 و 3443 را کسب کرد. بعلاوه بر اساس برخی گزارشات این هندست در اواخر ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به موعد عرضه رسمی شیائومی می 10S شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون باشیم.

2 در مورد “تصویر واقعی شیائومی می 10S در فضای اینترنت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH