گوشی‌های جدید و گیمینگ نوکیا سری G به‌زودی راهی بازار می‌شوند

بر اساس یک گزارش جدید اسمارت‌فون‌های نوکیا از سال 2021 استراتژی نامگذاری جدیدی را به‌کار خواهند بست. با توجه به گمانه‌زنی‌های مطرح شده تا به امروز کمپانی فنلاندی شمای نامگذاری دیجیتالی فعلی خود را کنار خواهد گذاشت. این موضوع بدان معناست که شمای نامگذاری عدد/ممیز/عدد به دست تاریخ سپرده خواهد شد. همچنین برخی گزارشات نشان می‌دهند که نوکیا به‌زودی از نخستین گوشی جدید سری G خود با نام نوکیا G10 رونمایی خواهد کرد. نوکیا G10 با شماره مدل TA-1334 روانه بازار می‌شود. بر اساس اطلاعات لو رفته نوکیا در آینده نزدیک از چندین مدل جدید رونمایی خواهد کرد.

با این‌حال برخی گزارشات نشان می‌دهند که HMD Global احتمالا از نوکیا G10 به‌عنوان سری گیمینگ خود استفاده می‌کند. به گفته وبسایت NokiaPowerUser منابع موثق ادعا می‌کنند که HMD اسمارت‌فون‌های جدید سری G نوکیا را روانه بازار خواهد کرد. بر اساس اعلام یک گزارش نوکیا G10 نخستین اسمارت‌فون سری G نوکیا به‌شمار خواهد رفت. تا این لحظه به‌نظر می‌رسد که گجت مذکور از مشخصاتی مشابه نوکیا 5.4 برخوردار خواهد بود. البته این هندست با یک پردازنده 8 هسته‌ای، نمایشگر 6.4 اینچی و پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه مجهز به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

هندست‌های نوکیا با شماره مدل‌های TA-1334، TA-1351، TA-1338 و TA-1346 پیش‌تر موفق به دریافت تائیدیه TUV شدند. حتی مدل TA1334 همانند نوکیا 5.4 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. همچنین دستگاه با این شماره مدل اخیرا موفق به دریافت گواهینامه NBTC کشور تایلند شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دستگاه طی چند ماه آینده عرضه خواهد شد.

اسمارت‌فون‌های منسوخ نوکیا موجب به تعویق افتادن فیلم جیمز باند شده‌اند

HMD Global از مدت‌ها پیش تائید کرد که اسمارت‌فون‌های نوکیا در فیلم جدید جیمز باند با نام No Time to Die به‌کار گرفته خواهند شد. بر اساس برنامه‌ریزی پیشین قرار بود این فیلم در ماه آوریل سال 2019 اکران شود. با این‌حال جدایی کارگردان و در ادامه شیوع بیماری کووید 19 موجب شد تا اکران این فیلم تا آوریل سال 2021 به تعویق بیفتد. اکنون دلیل ایجاد تاخیر بعدی مشخص شده و روزنامه Sun به عاملی نسبتا نامتعارف اشاره نموده است. این فیلم در واقع به تبلیغ محصولاتی از برندهای مختلف می‌پردازد. با این‌حال از آنجا که انتشار این فیلم پرفروش برای مدت چند سال به تعویق افتاده است؛ لذا بسیاری از فناوری‌ها و محصولات به نمایش گذاشته شده در فیلم کاملا قدیمی به‌نظر می‌رسند.

کمپانی‌هایی که به تبلیغ محصولات جدید خود در فیلم می‌پردازند؛ مایل هستند تا ستارگان فیلم از آینده‌دارترین محصولات استفاده کنند. این موضوع امکان تبلیغ محصولات در بازار و فروش آن‌ها به طرفداران را فراهم می‌کند. یکی از دست‌اندرکاران صنعت فیلم گزارش می‌دهد که از این منظر برخی صحنه‌های فیلم بایستی به‌طور قابل‌توجهی بازسازی شوند. ابتدا قرار بود در این فیلم از اسمارت‌فون نوکیا 8.3 5G استفاده شود؛ اما این محصول در پاییز گذشته عرضه شد. بنابراین جیمز باند ناچارا بایستی دستگاه دیگری را انتخاب نماید. با این‌حال هویت این محصول هنوز مشخص نشده است. این منبع خبری می‌افزاید که محصولات تبلیغاتی به نمایش گذاشته شده در فیلم بایستی با دقت بالا روتوش شوند. همچنین به منظور پاسخگویی به درخواست‌های برندهای تبلیغاتی برخی صحنه‌ها نیازمند فیلم‌برداری مجدد و ویرایش اساسی هستند.

بر اساس برنامه‌ریزی جدید این فیلم در اکتبر سال 2021 اکران خواهد شد.

2 در مورد “گوشی‌های جدید و گیمینگ نوکیا سری G به‌زودی راهی بازار می‌شوند”

  1. چه حرکت تبلیغاتی خفنی زدن
    قبل از عرضه عمومی توی یه فیلم استفاده شده کاملا نامحسوس
    به این میگن تبلیغات غیرمستقیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH