اوپو فایند ایکس 3 با تراشه اسنپ‌دراگون 870 و 8 گیگابایت رم رسما معرفی شد

کمپانی اوپو اخیرا رویداد مربوط به هندست‌های سری فایند ایکس 3 خود را برگزار کرد و در جریان این مراسم از اسمارت‌فون اوپو فایند ایکس 3 پرو رونمایی شد. در این میان اگرچه پیرامون ورژن معمولی اوپو فایند ایکس 3 هیچ‌گونه جزئیات خاصی منتشر نشده بود؛ اما کمپانی چینی از این هندست نیز رونمایی کرد.

ورژن معمولی اوپو فایند ایکس 3 از مشخصاتی تقریبا مشابه با مدل پرو برخوردار است. در واقع تنها تفاوت این 2 اسمارت‌فون به نوع تراشه و ظرفیت حافظه رم آن‌ها مربوط می‌شود. اوپو فایند ایکس 3 با تراشه 7 نانومتری اسنپ‌دراگون 870 و رم 8 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

صرفنظر از این موضوع هر 2 دستگاه از سیستم دوربین یکسانی بهره می‌گیرند. ماژول دوربین این هندست‌ها از 2 سنسور 50 مگاپیکسلی IMX 766 ساخت شرکت سونی با اندازه 1/1.56 اینچ (از نوع واید و اولتراواید)، لنز تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 5 برابری و بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری و یک دوربین ماکرو 3 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 60 برابری میزبانی می‌کند.

دوربین سلفی هندست از رزولوشن 32 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین نمایشگر 6.7 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن 1440×3216 پیکسلی از نرخ نوسازی متغیر در محدوده 5 تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی اسمارت‌فون از طریق شارژ 65 واتی در بستر سیم و فناوری بی‌سیم 30 واتی قابل شارژ خواهد بود.

پیش‌فروش اوپو فایند ایکس 3 هم‌اکنون از طریق خرده فروشی JD.com آغاز شده است و فروش آن نیز از روز 19 مارس (29 اسفند ماه) شروع می‌شود. این هندست در 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی، آبی و سفید و با 2 پیکره‌بندی متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی 4499 یوان قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی‌که ورژن 8/256 گیگابایتی هندست با برچسب قیمتی 4999 یوانی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

بر اساس شایعات پیشین مشتریان در خارج از کشور چین صرفا قادر به خریداری اوپو فایند ایکس 3 پرو بوده و نسخه معمولی فایند ایکس 3 به‌صورت اختصاصی در بازار چین عرضه خواهد شد. عدم اشاره به این موضوع ضمن برگزاری مراسم رونمایی و عدم نمایش اوپو فایند ایکس 3 در وبسایت‌های غیرچینی از جمله موارد تائیدکننده سناریوی فوق به‌شمار می‌روند.

2 در مورد “اوپو فایند ایکس 3 با تراشه اسنپ‌دراگون 870 و 8 گیگابایت رم رسما معرفی شد”

  1. اوپو هم یه برند الکیه دیگه اس
    نخرید از این برندای جدید و الکی
    یه چیزی بخرید مشکلی براش پیش اومد بتونید تعمیر کنید یا یهویی تحریم نشه همه نرم افزاراتون به چوخ بره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH