تصاویر زنده از ایرپادز نسل 3 اپل منتشر شد

پس از اعلام زمان معرفی محصولات جدید شرکت اپل در فصل بهار (این رویداد احتمالا در روز 23 مارس؛ 3 فروردین ماه 99 برگزار خواهد شد) انتشار تصاویر ایرپادز نسل 3 اپل یکی پس از دیگری در فضای وب آغاز شد. در ادامه شاهد انتشار نخستین تصاویر زنده از این گجت بودیم و اکنون تعداد زیادی تصویر زنده از ایرپادز 3 در دسترس کاربران قرار گرفته است.

دیگر تردیدی وجود ندارد که رویداد معرفی محصولات جدید اپل در فصل بهار بدون حضور ایرپادز نسل 3 برگزار خواهد شد. طراحی ظاهری ایرپادز پرو نسل 2 نیز کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما بر اساس برخی شایعات فرآیند تولید ایرپادز نسل 3 هم‌اکنون آغاز شده است.

شایعات اخیر از ارتقاء کیفیت صوتی (حداقل به‌دلیل استفاده از پردازنده جدیدتر)، بهبود عملکرد مستقل، قابلیت حذف نویز فعال و بهره‌مندی از بالشتک‌های سیلیکونی به‌عنوان ویژگی‌های شاخص ایرپادز نسل 3 یاد می‌کنند. اما در عین‌حال این ایربادها به احتمال فراوان از فناوری aptX Adaptive یا LDAC پشتیبانی نخواهند کرد. شباهت ایرپادز نسل 3 با ایرپادز پرو به‌مراتب بیش‌تر از تشابه آن با ایرپادز 2 است. با مشاهده تصویر زیر به وضوح می‌توان به این واقعیت پی برد. همچنین بر اساس برآوردها ایرپادز نسل 3 با قیمت‌گذاری تقریبی 150 دلاری روانه بازار خواهد شد.

اپل بالاخره موفق به شکست سامسونگ در بازار جهانی اسمارت‌فون شد

اپل در زمینه رکورد فروش آی‌فون از سامسونگ پیشی گرفت و به برترین برند تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان تبدیل شد. فروش این شرکت در 3 ماهه پایانی سال گذشته جهش چشمگیری را تجربه کرد؛ در حالی‌که جایگاه هواوی به میزان قابل‌توجهی تضعیف شد.

بر اساس اعلام موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research فروش گوشی‌های آی‌فون طی 3 ماه گذشته 22 درصد افزایش یافت. چنین رشدی مدیون عرضه سری آی‌‌فون 12 است؛ هندست‌هایی که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. همچنین فروش مدل‌های پیشین نیز کاهش نیافته و به‌دنبال کاهش قیمت، تقاضا برای این هندست‌ها در حدی ثابت باقی‌مانده است.

غول کوپرتینویی موفق به فروش بیش از 90 میلیون دستگاه اسمارت‌فون شد و سهم 23 درصدی از بازار را به خود اختصاص داد. تحلیل‌گران خاطرنشان می‌کنند که اپل در بخش اسمارت‌فون‌های ممتاز موفق به تحکیم موقعیت خود در بازار چین شده است. به گفته تیم کوک؛ مدیرعامل اپل از هر 3 اسمارت‌فون ممتاز فروخته شده در بازار چین 2 عدد از آن‌ها توسط اپل تولید شده‌اند.

در 3 ماهه سوم پارسال کمپانی سامسونگ رتبه دوم را کسب کرد و سهم 19 درصدی از بازار را به خود اختصاص داد. شیائومی در رتبه سوم ایستاد و برندهای اوپو و ویوو نیز رتبه‌های چهارم و پنجم را کسب کردند. هواوی نیز به جایگاه ششم سقوط کرد. با در نظر گرفتن نتایج کل سال کمپانی سامسونگ کماکان پیشتاز است. کمپانی‌های اپل، هواوی، شیائومی، اوپو، ویوو و ریلمی نیز به‌ترتیب رتبه‌های دوم تا هفتم را کسب کردند. ریلمی در سال گذشته سریع‌ترین نرخ رشد را تجربه کرد.

به‌طور کلی داده‌های موسسه Counterpoint Research با اطلاعات پیش‌تر ارائه شده توسط یک موسسه تحلیل‌گر دیگر با نام IDC مطابقت دارد.

2 در مورد “تصاویر زنده از ایرپادز نسل 3 اپل منتشر شد”

  1. چرا گرایش مردم به سمت اپله؟
    مگه‌چی داره؟ سیستم عامل مزخرف و محدود و قیمت بالا
    کیفیت پرچ دارای سامسونگ خیلی بهتر از اپله
    اپل رو تنها بخاطر باکلاس بودنشه که‌میخرنش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH