اسمارت‌فون‌های سری ذن‌فون 8 ایسوس با تراشه اسنپ‌دراگون 888 به بازار عرضه خواهند شد

بر اساس گزارشات مخابره شده کمپانی ایسوس روی اسمارت‌فون‌های سری ذن‌فون 8 خود کار می‌کند و اطلاعات مربوط به این سری اخیرا در فضای آنلاین منتشر شده است. سری ذن‌فون 7 صرفا شامل 2 مدل مختلف با اسامی ایسوس ذن‌فون 7 و ایسوس ذن‌فون 7 پرو بود. بر این اساس سری آینده ذن‌فون نیز حداقل دارای 2 مدل مجزا خواهد بود. اکنون مشخصات کلیدی این هندست‌ها به‌صورت آنلاین منتشر شده است. بر اساس گزارشات توان پردازشی گجت‌های مذکور از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 تامین خواهد شد. این موضوع ابدا مایه تعجب نخواهد بود؛ چرا که سری ذن‌فون 8 به‌عنوان گوشی‌های پرچم‌دار ایسوس روانه بازار می‌شوند.

یک شخص خبرچین با شناسه RealMEIZU@ از طریق انتشار یک توئیت به اطلاعاتی پیرامون مدل‌های مختلف گوشی‌های آینده ایسوس اشاره کرد. بر اساس محتوای این پست یکی از هندست‌های مورد بحث دارای شماره مدل ZS590KS و اسم رمز SAKE است. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر نسبتا کوچک 5.9 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. به گفته یک شخص خبرچین با نام Abhishek Yadav این مدل احتمالا همان ذن‌فون 8 خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی این دستگاه توسط تراشه اسنپ‌دراگون 888 تامین شده و کمپانی آن‌را به چندین سنسور دوربین مجهز خواهد کرد. همچنین شخص خبرچین به وجود حسگر 64 مگاپیکسلی IMX686 و سنسور IMX663 اشاره می‌کند. هر 2 سنسور توسط شرکت سونی تولید می‌شوند.

هندست دیگر دارای شماره مدل ZS673KS بوده و احتمالا ذن‌فون 8 پرو نام دارد. با این‌حال چنین اظهاراتی در مقطع کنونی صرفا نوعی گمانه‌زنی به‌شمار می‌روند. این اسمارت‌فون احتمالا مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 و یک نمایشگر 144 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. این هندست احتمالا دارای یک سنسور 24 مگاپیکسلی OV24B1Q بوده و پیکره‌بندی دوربین پشتی آن نیز از سنسورهای IMX686 سونی با رزولوشن 64 مگاپیکسل، OM13855 و OV8856 میزبانی خواهد کرد.

بعلاوه شخص خبرچین با شناسه RealMEIZU@ به 2 هندست دیگر با اسامی رمز پیکاسو (Picasso) و ودکا (Vodka) نیز اشاره نموده است. بر اساس گزارشات دستگاه پیکاسو دارای شماره مدل ZS675KW است. با توجه به اطلاعات مندرج در فهرست انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون مجهز به حسگر 24 مگاپیکسلی OV24B1Q در قسمت جلویی و ماژول دوربین پشتی شامل سنسورهای IMX686 ساخت سونی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی و حسگرهای IMX363 و OV08A باشد. از سوی دیگر توان پردازشی گوشی ایسوس ودکا از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 888 تامین خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این هندست‌ها جزو خانواده ذن‌فون 8 بوده یا کمپانی تایوانی روی یک سری کاملا متفاوت از اسمارت‌فون‌های خود کار می‌کند. از آن‌جا که ایسوس هنوز به هیچ‌گونه جزئیات خاصی رسما اشاره نکرده است؛ لذا توصیه می‌شود تا به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

2 در مورد “اسمارت‌فون‌های سری ذن‌فون 8 ایسوس با تراشه اسنپ‌دراگون 888 به بازار عرضه خواهند شد”

  1. همیشه ایده ها و تولیدات عجیب و جسورانه داره این برند ایسوس یادمه یه مدت ایسوس ترانسفورمر تولید میکرد یه تبلت و گوشی ترکیبی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH