مک‌بوک ایر جدید اپل مجهز به نمایشگر مینی LED در سال 2022 عرضه خواهد شد

اگرچه آی‌فون‌های اپل مجهز به نمایشگرهای اولد هستند و بر اساس شایعات تبلت‌های آی‌پد نیز در آینده از این فناوری نمایشگر بهره‌برداری خواهند کرد؛ اما در این میان لپ‌تاپ‌های اپل با چه سرنوشتی مواجه خواهند شد؟ اکنون مدت‌هاست که لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو و مک‌بوک ایر اپل با نمایشگرهای LCD روانه بازار می‌شوند. این موضوع ناخوشایند به‌نظر نمی‌رسد؛ اما بی‌تردید ارتقاء نمایشگر پدیده‌ای فوق‌العاده خواهد بود.

افرادی که مایل به خریداری مک‌بوک ایر اپل هستند؛ احتمالا بایستی تا سال 2022 منتظر بمانند. یک تحلیل‌گر مشهور و قابل اعتماد با نام مینگ چی‌کو ادعا می‌کند که در سال آینده شرکت اپل فناوری مورد استفاده در نمایشگر مک‌بوک ایر خود را ارتقاء خواهد داد. بر اساس شایعات این نمایشگر جدید همانند تبلت‌های آینده از فناوری مینی LED استفاده خواهد کرد.

آقای کو ادعا می‌کند که اپل با توجه به هزینه صرفه‌جویی شده در بخش پردازنده قادر به استفاده از پنل‌های گران‌قیمت‌تر مینی LED برای مک‌بوک ایر آینده خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها مک‌بوک ایرهای سال 2022 از نیمه‌هادی‌ ساخت اپل استفاده خواهند کرد. بنابراین غول کوپرتینویی برای استفاده از پردازنده‌های خود ناچار به پرداخت هزینه به اینتل نخواهد بود.

شایعات مطرح شده پیرامون مک‌بوک پرو نیز نشان می‌دهند که مدل بازطراحی شده این محصول احتمالا در پاییز سال 2021 روانه بازار خواهد شد. گزارش آقای کو نیز ادعاهای مشابهی را مطرح می‌کند. مک‌بوک پرو نخستین دستگاهی است که از نمایشگر مینی LED بهره‌برداری خواهد کرد. در ادامه مک‌بوک ایر با نمایشگر مینی LED نیز در سال 2022 عرضه خواهد شد.

1 در مورد “مک‌بوک ایر جدید اپل مجهز به نمایشگر مینی LED در سال 2022 عرضه خواهد شد”

  1. الکی گرونن این مک بوکای اشغال اپل
    مارک ایسوس خیلی بهتر و با کیفیت تره
    ۲ ماه پیش مک بوکمو فروختم و راحت شدم هر بار یه مشکل پیش می‌اومد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH