‌وان‌پلاس واچ از بیش از 110 حالت تمرینی مختلف پشتیبانی می‌کند

پیت لاو؛ مدیرعامل وان‌پلاس جزئیات مربوط به ساعت هوشمند وان‌پلاس واچ را در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرد. وی مشخصا اعلام کرد که اسمارت‌واچ جدید کمپانی از بالغ بر 110 حالت آموزشی مختلف پشتیبانی خواهد کرد. آقای لاو با نمایش یک انیمیشن بصری به ارائه این داده‌ها پرداخت. پیاده‌روی، شنا، دوچرخه‌سواری، دویدن، کریکت، بدمینتون، وزنه‌برداری، باله و تیراندازی تنها یک دهم حالات تمرینی قابل پشتیبانی توسط وان‌پلاس واچ را تشکیل می‌دهند. این حالات احتمالا به‌صورت خودکار شناسایی می‌شوند. شایان به ذکر است که تعداد بسیار زیادی از حالات آموزشی منحصرا مربوط به وان‌پلاس نبوده و بیش از 80 مورد آن‌ها در ابزارهای پوشیدنی نظیر Amazfit GTR 2، Amazfit GTS 2، هواوی واچ فیت و آنر واچ ES نیز به چشم می‌خورند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که نخستین رونمایی رسمی از وان‌پلاس واچ در بازار چین طی روز 24 مارس (4 فروردین ماه) برگزار خواهد شد. بر اساس اطلاعات اولیه این اسمارت‌واچ مجهز به یک صفحه‌نمایش دایروی‌شکل با قطر 46 میلی‌متر، حسگرهای سنجش ضربان قلب و SpO2، سیستم ردیاب خواب، سیستم‌عامل مبتنی بر RTOS، حافظه‌داخلی 4 گیگابایتی و گواهی حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ گردوغبار و آب‌خوردگی خواهد بود. همچنین کاربران با کمک این اسمارت‌واچ قادر به کنترل برنامه پخش رسانه (مدیاپلیر) اسمارت‌فون یا تلویزیون وان‌پلاس خواهند بود.

وان‌پلاس بالاخره تصویر مربوط به وان‌پلاس واچ را منتشر نمود و فرآیند دریافت پیش‌سفارش این اسمارت‌واچ را آغاز کرد

کمپانی چینی وان‌پلاس کماکان به تبلیغ امکانات عمومی اینترنتی در نخستین اسمارت‌‌واچ خود موسوم به وان‌پلاس واچ ادامه می‌دهد. وان‌پلاس اخیرا نخستین تصویر باکیفیت از این ساعت هوشمند را منتشر کرد. تصاویر مطبوعاتی تائید می‌کنند که این اسمارت‌واچ از نمایشگری دایروی‌شکل با طراحی بدون قاب استفاده خواهد کرد. شیشه محافظ دارای لبه‌های گرد است و 2 دکمه در سمت راست قاب به چشم می‌خورد.

بعلاوه فرآیند دریافت پیش‌سفارش وان‌پلاس واچ هم‌اکنون از طریق فروشگاه وان‌پلاس در وبسایت JD.com آغاز شده است. علاقه‌مندان با پرداخت مبلغ 8 دلار به‌عنوان بیعانه می‌توانند نسبت به رزرو ساعت اقدام نمایند. کمپانی چینی هنوز قیمت و مشخصات کلیدی ساعت هوشمند خود را اعلام نکرده است. بنابراین افرادی که مایل به پیش‌سفارش محصول هستند؛ بایستی ریسک چنین اقدامی را تقبل نمایند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها وان‌پلاس واچ به‌همراه اسمارت‌فون‌های سری وان‌پلاس 9 در روز 24 مارس 2021 (4 فروردین ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

اسمارت‌فون گیمینگ ارزان‌قیمت کمپانی موسوم به وان‌پلاس 9R 5G به‌زودی روانه بازار خواهد شد

وان‌پلاس در کنار اسمارت‌واچ آینده خود اقدام به انتشار یک تیزر تبلیغاتی برای اسمارت‌فون وان‌پلاس 9R 5G نموده است. این هندست سومین عضو خانواده جدید وان‌پلاس 9 به‌شمار می‌رود. با توجه به محتوای تصویر به‌نظر می‌رسد که این هندست یک مدل گیمینگ با کلیدهای مکانیکی بزرگ مشابه کنسول‌های پرتابل خواهد بود. اگرچه با اطمینان می‌توان اعلام کرد که این کلیدهای مکانیکی صرفا نوعی ابزار جانبی قلمداد شده و اسمارت‌فون به تنهایی از ظاهری کاملا آشنا برخوردار خواهد بود.

همچنین تاکنون جزئیاتی در خصوص این مدل منتشر شده است. بر این اساس انتظار می‌رود که وان‌پلاس 9R 5G بر پایه تراشه اسنپ‌دراگون 690 ساخت کوالکام تولید شده و از یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی، ماژول دوربین با سنسورهای 64 و 8 مگاپیکسلی و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره‌برداری نماید.

با توجه به این مشخصات می‌توان دریافت که وان‌پلاس 9R 5G با اسمارت‌فون‌های قدرتمند مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 نظیر ایسوس راگ‌فون 5 یا بلک شارک 4 پرو رقابت نخواهد کرد؛ اما در عین‌حال این موضوع به‌معنای قیمت‌گذاری ارزان‌تر وان‌پلاس 9R 5G نسبت به سایر دستگاه‌های گیمینگ خواهد بود. 

1 در مورد “‌وان‌پلاس واچ از بیش از 110 حالت تمرینی مختلف پشتیبانی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH