اسمارت‌فون گیمینگ ردمی با تراشه Dimensity 1200 و دکمه‌های فیزیکی عرضه خواهد شد

منابع خبری اخیرا جزئیات مربوط به نخستین اسمارت‌فون گیمینگ ردمی را منتشر کردند. این هندست با کارآیی فوق‌العاده و برچسب قیمتی بسیار جذاب به بازار عرضه خواهد شد.

نخستین اسمارت‌فون گیمینگ ردمی با دکمه‌های فیزیکی، تراشه Dimensity 1200، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر پیشرفته به بازار عرضه خواهد شد

لو ویبینگ؛ رئیس Xiaomi Group و مدیرعامل برند ردمی اخیرا اعلام کرد که وی مشتاق رونمایی از دستگاه جدید کمپانی بوده است. اکنون منابع خبری تائید می‌کنند که توان پردازشی نخستین اسمارت‌فون گیمینگ کمپانی توسط تراشه پرچم‌دار شرکت مدیاتک موسوم به Dimensity 1200 تامین خواهد شد. این هندست مجهز به یک نمایشگر اولد تخت همراه با حفره‌ای کوچک جهت استقرار دوربین سلفی است. بر اساس برخی گزارشات این پنل مشابه نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون‌های سری ردمی K40 بوده و از نوع E4 AMOLED ساخت سامسونگ است. موسسه DisplayMate Technologies از این نمایشگر به‌عنوان بهترین پنل تخت در صنعت اسمارت‌فون یاد کرده و حداکثر امتیاز +A را برای آن در نظر گرفته است.

اکنون مشخص شده که گوشی گیمینگ ردمی مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی خواهد بود. بدین‌ترتیب شارژ کامل باتری تنها نیم ساعت زمان خواهد برد. بعلاوه اسمارت‌فون گیمینگ ردمی همانند گوشی‌های سری بلک شارک مجهز به کلیدهای سخت‌افزاری اضافی خواهد بود. نخستین گوشی گیمینگ ردمی با قیمت‌گذاری تقریبی 300 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

اسمارت‌فون‌های ردمی K40 و ردمی K40 پرو با استقبال واقعا چشمگیری مواجه شده و فروش 1 میلیون واحدی را تجربه کردند

کمپانی شیائومی با عرضه اسمارت‌فون‌های سری ردمی K40 و ردمی K40 پرو به موفقیت جدیدی دست یافت. این هندست‌ها در اوایل ماه مارس در کشور چین معرفی شدند. پیش از این شیائومی گزارش داد که نخستین محموله 300 هزار واحدی از اسمارت‌فون ردمی K40 ظرف مدت تنها 5 دقیقه فروخته شده است. فروش 1 میلیون دستگاهی سری ردمی K40 دستاورد بزرگ بعدی کمپانی چینی به‌شمار می‌رود. ظاهرا کمپانی ظرف مدت کمتر از 1 ماه (تنها 23 روز) از آغاز فروش این هندست‌ها به چنین موفقیتی دست یافته است.


شایان به ذکر است که گوشی‌های ردمی K40 و ردمی K40 پرو تاکنون تنها در بازار چین عرضه شده‌اند و ظاهرا خریداری آن‌ها برای مشتریان بسیار دشوار بوده است. لو ویبینگ؛ ریاست Xiaomi Group در چین و مدیرعامل برند ردمی ضمن توضیحاتی اعلام کرد که میزان تقاضا برای گوشی‌های هوشمند در مقایسه با نرخ عرضه آن‌ها به میزان قابل‌توجهی بیش‌تر است. با این‌حال ردمی علیرغم کمبود جهانی تراشه قیمت‌گذاری محصولات خود را در سطح ابتدایی آن‌ها حفظ خواهد کرد.


فروش هندست بزرگتر در سری ردمی K40 با نام ردمی K40 پرو پلاس از امروز در چین آغاز شده است. این اسمارت‌فون با قیمت‌گذاری پایه 430 دلاری عرضه شده و از نمایشگر آمولد ساخت سامسونگ، تراشه اسنپ‌دراگون 888 و دوربین 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. اسمارت‌فون ردمی K40 تحت‌عنوان پوکو F3 در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود. فروش این هندست طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

1 در مورد “اسمارت‌فون گیمینگ ردمی با تراشه Dimensity 1200 و دکمه‌های فیزیکی عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH