شیائومی از ماشین لباسشویی هوشمند 10 کیلوگرمی خود با اتصال NFC رونمایی کرد

برند لوازم خانگی هوشمند شیائومی موسوم به MIJIA از ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی جدید خود با نام MIJIA Pulsator رونمایی کرده است. این محصول بزرگترین مدل در سری ماشین‌های لباسشویی Pulsator به‌شمار می‌رود. این برند پیش‌تر از مدل‌هایی با ظرفیت‌های 3، 5.5 و 8 کیلوگرمی و قیمت‌گذاری در محدوده 666 تا 999 یوانی رونمایی کرده است. مدل جدید دارای ظرفیت 10 کیلوگرمی بوده و 1599 یوان (تقریبا 244 دلار) قیمت‌گذاری شده است. این گجت هم‌اکنون در مرحله پیش‌فروش قرار دارد و مشتریانی که در این مرحله اقدام به پیش‌خرید محصول نمایند؛ از تخفیف ویژه بهره‌مند شده و تنها 1099 یوان (تقریبا 168 دلار) پرداخت خواهند کرد.

بر اساس اعلام کمپانی تولیدکننده، ماشین لباسشویی MIJIA Pulsator با ظرفیت 10 کیلوگرمی خود قادر به شستشوی 48 پیراهن، 4 پرده 1 متری از کف تا سقف، 16 جفت شلوار جین، 4 ست تختخواب 4 نفره و لباس‌های یک خانواده 4 نفره به‌طور همزمان است. این دستگاه دارای 16 برنامه شستشوی حرفه‌ای بوده و از قابلیت شستشوی پارچه‌های معمولی برخوردار است. همچنین این ماشین لباسشویی با وجود چندین برنامه مختلف شستشو قادر به شستن پارچه‌های ظریف و گران‌قیمت است. از میان 16 برنامه حرفه‌ای شستشو 8 برنامه تنها از طریق فشردن یک دکمه بر روی ماشین لباسشویی قابل انتخاب هستند. همچنین اپلیکیشن MIJIA به کاربران امکان می‌دهد تا از میان 8 برنامه حرفه‌ای دیگر یکی را انتخاب کنند.

ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی Mijia Pulsator از قابلیت تنظیف خودکار (Self Cleaning) و خشک‌کن هوا درون محفظه دیگ داخلی برخوردار است. جریان سریع آب به پاکسازی جرم و آلودگی جمع شده در قسمت‌های داخلی و خارجی دیگ کمک می‌کند. سیستم خشک‌کن مبتنی بر جریان هوا نیز به از بین رفتن رطوبت باقیمانده کمک کرده و از رشد باکتری‌ها درون دیگ و آلودگی ثانویه لباس‌ها جلوگیری می‌کند.

از جنبه طراحی نیز بدنه دستگاه از مواد فلزی PCM ساخته شده و در برابر رطوبت و آب‌خوردگی مقاوم خواهد بود. پوشش فوقانی ماشین لباسشویی از جنس شیشه پانوراما ساخته شده است. این پوشش دارای ساختاری شفاف بوده و تصویر واضحی از لباس‌های داخل محفظه شستشو را ارائه می‌دهد. همچنین این کاور دارای چندین ویژگی امنیتی برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی کاربر حین بسته شدن است.

همچنین ماشین لباسشویی از طریق اپلیکیشن MIJIA می‌تواند به دستگاه‌های هوشمند خانگی نظیر اسپیکر XiaoAI متصل شود. در این‌حالت کاربران پس از تنظیم اسپیکر می‌توانند با پخش زنگ هشدار یا موسیقی از اتمام برنامه شستشو مطلع شوند. همچنین کاربران با اعمال تنظیماتی می‌توانند امکان پهن شدن خودکار قفسه خشک‌کن پس از اتمام برنامه شستشو را فراهم کنند. ماشین لباسشویی از طریق درگاه NFC به اسمارت‌فون متصل می‌شود؛ بنابراین کاربران برای برقراری ارتباط با ماشین از طریق هندست احتمالا نیازمند اسمارت‌فونی با اتصال NFC خواهند بود.

2 در مورد “شیائومی از ماشین لباسشویی هوشمند 10 کیلوگرمی خود با اتصال NFC رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH