شیائومی از دستبند هوشمند Mi Smart Band 6 و پروژکتور جدید و پیشرفته خود رونمایی کرد

محصولات معرفی شده در رویداد بزرگ اخیر شیائومی صرفا به اسمارت‌فون‌های این شرکت محدود نبوده و کمپانی چینی از دستبند هوشمند نسل جدید خود و یک دستگاه پروژکتور هوشمند نیز رونمایی کرد.

شیائومی Mi Smart Band 6

این محصول نشان‌دهنده بزرگترین به‌روزرسانی اعمال شده از زمان اضافه شدن نمایشگر رنگی به Mi Band 3 محسوب می‌شود. در طراحی شیائومی Mi Smart Band 6 از اسمارت‌فون‌ها الهام گرفته شده و این محصول از نمایشگری با لبه‌های گرد شده بهره می‌گیرد. بر اساس اعلام کمپانی این نمایشگر از اندازه 1.56 اینچی برخوردار است؛ اگرچه طراحی بیضی‌شکل صفحه‌نمایش اندازه‌گیری طول قطر آن را دشوار می‌کند.

موضوع حائز اهمیت این است که نمایشگر جدید در مقایسه با مدل نسل قبلی 50 درصد فضای نمایشی واقعی بیش‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر دارای رزولوشن 152×486 پیکسل، چگالی پیکسلی 326ppi و حداکثر روشنایی 450 نیتی است. این نمایشگر با یک لایه شیشه حرارت‌دیده و روکش ضد جذب اثرانگشت پوشانده شده است.

ردیابی میزان اکسیژن محلول در خون (SpO2) یکی دیگر از ویژگی‌های بزرگ و پیشرفته دستبند هوشمند جدید شیائومی به‌شمار می‌رود. این مشخصه به گجت پوشیدنی امکان می‌دهد تا میزان اکسیژن خون کاربر حین انجام تمرینات ورزشی را اندازه‌گیری نماید. بعلاوه قابلیت مذکور امکان ردیابی کیفیت تنفس فرد حین خواب را فراهم می‌کند (مشخصه ردیابی REM نیز قابل دسترس است). مشخصه نمایشگر ضربان قلب نیز کماکان قابل دسترس بوده و ردیابی ضربان قلب شما طی 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته را امکان‌پذیر خواهد کرد.

نمایشگر تمام‌صفحه شیائومی Mi Smart Band 6 از اندازه 1.56 اینچی، چگالی 326ppi و رزولوشن 152×486 پیکسلی برخوردار است

باتری لیتیوم پلیمری 125 میلی‌آمپرساعتی از ظرفیتی مشابه مدل نسل قبلی برخوردار بوده و علیرغم افزایش اندازه نمایشگر گجت با وعده شارژدهی 14 روزه باتری روانه بازار می‌شود. این دستبند همانند مدل نسل قبلی خود از قابلیت شارژ مغناطیسی برخوردار است. بعلاوه کاربران به برخی ویژگی‌های اضافی مرتبط با حوزه سلامت نظیر ردیابی وضعیت سلامتی زنان و نظارت بر استرس دسترسی خواهند داشت. دستبند هوشمند شیائومی از 30 حالت تمرینی مختلف پشتیبانی می‌کند که تعداد آن‌ها در مقایسه با مدل پیشین 2 برابر افزایش یافته است. همچنین شیائومی Mi Smart Band 6 از قابلیت تشخیص خودکار 6 حالت تمرینی مختلف شامل پیاده‌روی، تردمیل، دوچرخه‌سواری، قایق‌رانی با دستگاه (ارگومتر) و الیپتیکال (اسکی‌واره) برخوردار است. 

سنسور SpO2 برای ردیابی میزان اکسیژن خون و قابلیت ردیابی خودکار 6 حالت تمرینی مختلف برای تناسب اندام

دستبند در برابر نفوذ مایعات تا عمق حداکثر 5 اتمسفر مقاوم است؛ بنابراین کاربران با وجود آن قادر به شنا و غواصی نیز خواهند بود. شیائومی Mi Smart Band 6 دارای بند سیلیکونی در رنگ‌های مشکی، نارنجی، زرد، زیتونی، سفید عاجی و آبی است. ابعاد این دستبند معادل 47.4×18.6×12.7 میلی‌متر (ابعاد مشابه Mi Smart Band 5) بوده و طول بند آن نیز در محدوده 155 تا 219 میلی‌متر قابل تنظیم است.

شیائومی Mi Smart Band 6 با مدل‌های رنگی مختلف

مدل معمولی شیائومی می باند با قیمت‌گذاری 230 یوان (35 دلار/ 30 یورو) به‌زودی در بازار چین قابل دسترس خواهد بود. ورژن مجهز به NFC نیز 280 یوان قیمت‌گذاری شده است. این دستبند با برچسب قیمتی 45 یورویی در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

شیائومی Mi Smart Projector 2 Pro

پروژکتور جدید و حرفه‌ای شیائومی قادر به پخش تصاویر 60 تا 120 اینچی با حداکثر روشنایی 1300 نیت است. این پروژکتور از رزولوشن 1080p و تصاویر HDR10 پشتیبانی می‌کند. به لطف استفاده از حسگر TOF داخلی فرآیند فوکوس به‌صورت خودکار کنترل شده و این پروسه تنها چند ثانیه زمان خواهد برد. همچنین وجود یک دوربین با قابلیت مشاهده تصویر در حال پخش امکان تصحیح همه‌جانبه و خودکار محتوا را فراهم می‌کند.

 

Mi Smart Projector 2 Pro با قابلیت فوکوس خودکار، تصحیح جهت اتوماتیک و نسبت پخش 1.1 عرضه خواهد شد

شیائومی Mi Smart Projector 2 Pro مجهز به سیستم‌عامل اندروید تی‌وی 9.0 بوده و اپلیکیشن نت‌فلیکس به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است. البته کاربران قادر به اجرای اپلیکیشن‌های مربوط به سایر سرویس‌های استریمینگ نیز خواهند بود؛ اما نت‌فلیکس با وجود یک دکمه اختصاصی روی ریموت کنترل دستگاه تجربه متفاوتی را رقم خواهد زد. توان پردازشی این پروژکتور از طریق تراشه Amlogic T972-H (مجهز به 4 هسته کورتکس A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-450 MP5) تامین می‌شود. همچنین این دستگاه مجهز به 16 گیگابایت حافظه‌داخلی eMMC است.

چنان‌چه مایل به پخش رسانه از یک منبع محلی هستید؛ در این‌صورت به یک پورت HDMI 2.0، یک پورت HDMI دیگر با قابلیت ARC، یک ورودی AV و 2 درگاه USB 2.0 دسترسی خواهید داشت. بنابراین شما می‌توانید حافظه فلش خود را به پروژکتور متصل نمایید. در صورت عدم تمایل به استفاده از ارتباط در بستر سیم جهت اشتراک‌گذاری آسان تصاویر و ویدیوها از گوشی خود می‌توانید از یک دستگاه کروم‌کست استفاده کنید.

اتصال پروژکتور به اینترنت از طریق یک پورت اترنت امکان‌پذیر بوده و کاربران در صورت عدم دسترسی به کابل CAT می‌توانند به یک شبکه وای‌فای 5 متصل شوند. با اتصال دستگاه به اینترنت، کاربران برای کنترل گجت‌های هوشمند خانگی خود می‌توانند از دستیار صوتی گوگل اسیستنت استفاده کنند (به‌عنوان مثال با شروع پخش فیلم چراغ‌های اتاق خاموش شوند).

شیائومی Mi Smart Projector 2 Pro با پورت‌های مختلف، پشتیبانی از استاندارد HDR10 و رزولوشن 1080p روانه بازار می‌شود

این پروژکتور مجهز به 2 اسپیکر 10 واتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های Dolby-Audio و DTS-HD است. کاربران در صورت تمایل به اتصال اسپیکرهای خارجی می‌توانند از پورت‌های 3.5 میلی‌متری یا S/PDIF استفاده کنند. ابعاد پروژکتور برابر با 215x201x143 میلی‌متر و وزن آن معادل 3.7 کیلوگرم (8.2 پوند) است. نسبت انعکاس تصویر نیز معادل 1.1 است.


شیائومی Mi Smart Projector 2 Pro با قیمت‌گذاری 1000 یورویی به‌زودی قابل دسترس خواهد بود. اگرچه نخستین مشتریان این محصول با بهره‌مندی از تخفیف ویژه می‌توانند آن‌‌را به قیمت 900 یورو خریداری نمایند.

2 در مورد “شیائومی از دستبند هوشمند Mi Smart Band 6 و پروژکتور جدید و پیشرفته خود رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH