اسمارت‌فون‌های آینده اکسپریای سونی در روز 25 فروردین ماه معرفی خواهند شد

هندست‌های سری اکسپریای سونی در سال 2021 طی روز چهارشنبه 14 آوریل (25 فروردین ماه) ساعت 5:30 بعدازظهر به وقت هماهنگ جهانی/ 1:30 به وقت منطقه زمانی شرقی معرفی خواهند شد. مطابق روال معمول طی زمان‌های اخیر این‌بار نیز سونی میزبان یک سخنرانی آنلاین خواهد بود. این مراسم از طریق کانال یوتیوبی رسمی سونی به‌صورت زنده بخش خواهد شد.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که در جریان رویداد مذکور از چه محصولاتی رونمایی خواهد شد؟ در ابتدا شاهد رونمایی اکسپریا 1 III خواهیم بود. تاکنون شایعات محدودی پیرامون این هندست منتشر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون مجهز به یک نمایشگر اولد 6.5 اینچی با رزولوشن 4K، نسبت ابعاد شاخص 21:9 و روشنایی ارتقایافته خواهد بود.

همچنین اکسپریا 10 III احتمالا یکی دیگر از محصولات معرفی شده طی این مراسم خواهد بود. در گذشته‌ای نه‌چندان دور نیز این اسمارت‌فون با تراشه اسنپ‌دراگون 765G و 6 گیگابایت رم در فهرست گیک‌بنچ رویت شد.

همچنین در خصوص عرضه ورژن بازطراحی شده اکسپریا کامپکت با نمایشگر 5.5 اینچی نیز صحبت‌هایی مطرح شده است. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا این اسمارت‌فون در خارج از مرزهای ژاپن نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

تصاویر اکسپریا 1 III، اکسپریا 10 III و اکسپریا کامپکت (از چپ به راست)

البته سونی با عرضه محصولات دیگری نیز می‌تواند مخاطبان را شگفت‌زده کند. با این‌حال برای روشن شدن موضوع کماکان بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH