شیوع مجدد ویروس کرونا در فرانسه موجب تعطیلی کلیه فروشگاه‌های اپل در این کشور شد

با آغاز سومین فاز از شیوع ویروس کرونا در فرانسه شرکت اپل کلیه اپل استورهای خود در این کشور را تعطیل می‌کند. اگرچه فروشگاه‌های اپل استور در سراسر جهان عموما فعالیت‌های عادی خود را از سر گرفته‌اند؛ اما اکنون اپل تمامی 20 فروشگاه خود در کشور فرانسه را تعطیل کرده است. این تعطیلی از روز شنبه اجرا شده و هنوز به زمان بازگشایی احتمالی اپل استورها نیز هیچ اشاره‌ای نشده است.

شرکت اپل با انتشار اطلاعیه‌ای در وبسایت Apple Opera Paris اعلام کرد: “ما به‌زودی فعالیت خود را به‌طور موقت تعطیل خواهیم کرد. در حال حاضر ما به روند ارائه خدمت برای دریافت سفارشات آنلاین و کمک‌رسانی در Genius Bar برای قرارهای ملاقات تنظیم شده پیش از روز شنبه 3 آوریل (14 فروردین ماه) ادامه خواهیم داد.”

به گفته وبسایت MacGeneration این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت. این تعطیلی شامل فروشگاه‌های مستقر در سیتی‌سنترهای فرانسوی خواهد بود؛ مراکزی که پیش‌تر در دوران قرنطینه ماه ژانویه قادر به ادامه فعالیت‌های خود بودند.

مشخصا اپل استورهای مستقر در شهرهای لیل، بوردو، مون‌پلیه و 2 فروشگاه مستقر در منطقه City Walls پاریس هم‌اکنون تعطیل شده‌اند. اقدام برای تعطیلی مراکز خرده فروشی در حالی اجرا می‌شود که دولت فرانسه طی هفته جاری فرمان تعطیلی مدارس این کشور برای مدت حداقل 3 هفته را صادر کرد. اقدامات مرتبط با قرنطینه طی ماه مارس در سراسر کشور فرانسه اجرا شد؛ اما اکنون کلیه فروشگاه‌های غیرضروری از روز شنبه 14 فروردین ماه تعطیل هستند.

2 در مورد “شیوع مجدد ویروس کرونا در فرانسه موجب تعطیلی کلیه فروشگاه‌های اپل در این کشور شد”

  1. چرا همش اپل استورارو میبندن
    مث ایران که با بستن جاده ها و ماشینای شخصی جلو کرونارو میگیرن اینا با بستن اپل استور 🙂

  2. صلاح‌الدین

    اونجا که نصف کشورو واکسن زدن دیگه چرا تعطیل میکنن
    خب جریمه واسه ماشینا بزازن ازش پولم در میارن
    دیونن فک کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH