هتل های کیش از شایگان تا ترنج

کیش یکی از ۲۱ جزیره ایرانی به‌شمار می‌آید که در دل خلیج فارس خانه کرده است. هیچ رودخانه دائمی در جزیره کیش وجود ندارد و آب جزیره از منابع آب شیرین زیرزمینی تامین می‌شود. در واقع سفر به کیش یک گزینه ایده‌آل برای جایگزینی سفرهای خارجی با هزینه پایین است و به‌عنوان مهم‌ترین مقصد توریستی داخلی و خارجی جنوب ایران محسوب می‌شود. بهتر است قبل از سفر به جزیره کیش اطلاعات کافی درباره جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها و هتل های کیش داشته باشید. جزیره در سال ۱۳۶۱ به‌عنوان نخستین منطقه آزاد اقتصادی کشور برگزیده شد و امروزه اقتصاد کیش برپایه گردشگری و تجارت استوار است. به همین خاطر در این منطقه گردشگری هتل‌های زیادی با بهترین امکانات و کیفیت احداث شده‌اند؛ هتل‌هایی مانند هتل ترنج کیش، هتل شایگان کیش و… را می‌توان از بهترین هتل‌های کیش دانست.

هتل شایگان کیش

یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش هتل شایگان است؛ این هتل در سال 1382 در یکی از بهترین مکان‌های کیش افتتاح شد. ساختمان این مجموعه اقامتی سه طبقه، 130 اتاق و 354 تخت برای اقامت دارد و اتاق‌ها از بالاترین سطح امکانات هتلداری برخوردار هستند. هتل شایگان کیش نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش مانند مجتمع پردیس یک و دو، مجتمع تجاری پانیذ، پارک دلفین‌ها، پارک مرجان‌ها، اسکله تفریحی کیش و… قرار دارد. همه این موارد باعث شده‌اند که هتل شایگان جزو اولین انتخاب‌ها برای رزرو هتل کیش باشد. لازم به ذکر است که این هتل در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است.

موقعیت مکانی هتل شایگان

هتل شایگان ابتدای بلوار رودکی قرار دارد. این بلوار به مراکز خرید و تفریحی جزیره بسیار نزدیک بوده و مسافران از این موضوع خیالشان آسوده است. پرسنل حرفه‌ای و مجرب هتل در تلاش هستند تا شما اقامتی شایسته و دلنشین را در کیش تجربه کنید. این هتل از فرودگاه بین‌المللی کیش هم فاصله کمی دارد و شما در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید. همچنین فاصله این مجموعه اقامتی با اسکله تفریحی بسیار نزدیک بوده و حتی می‌توانید تا اسکله پیاده‌روی کنید.

امکانات هتل شایگان

ساختمان این هتل خدمات و امکاناتی مانند کتاب‌خانه، پارک کودک، آرایشگاه، رستوران بام، پارکینگ، سونا، کافی شاپ، آتلیه، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، لابی، آسانسور، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، فروشگاه و خدمات تهیه بلیط را ارائه می‌دهد. اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، از خدمات لاندری (خشکشویی)، سیستم اعلام حریق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ویژه افراد معلولان، خدمات تور، ماساژ، اینترنت در لابی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و… بهره‌مند می‌شوید.

همچنین از خدمات اتاق‌ها می‌توان به سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال، لوازم بهداشتی، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، اینترنت و… اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل پارکنیگی به ظرفیت 10 خودرو و رستورانی به ظرفیت 250 نفر است.

هتل ترنج

هتل ترنج با طراحی منحصربه‌فرد و خاص روی آب‌های خلیج فارس در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل در شمال غربی قرار گرفته که در دو فاز تعریف شده است. فاز اول آن با طراحی بته جقه روی آب و فاز دوم آن به‌صورت طبقاتی در ساحل جزیره ساخته شده است. همه اتاق‌های هتل ترنج کیش دریچه‌ای شیشه‌ای کف اتاق و بالکنی زیبا دارند؛ می‌توانید از طلوع و غروب خورشید روی آب لذت ببرید. این هتل را می‌توان یکی از پرطرفدارترین هتل های کیش دانست.

موقعیت مکانی هتل ترنج

هتل ترنج کیش در میدان جاسک، ابتدای جاده جهان واقع شده است. این هتل در موقعیتی بکر و دور از هیاهوی شهر ساخته شده؛ شما می‌توانید اقامتی با آرامش را در این هتل تجربه کنید. هتل ترنج حدود شش کیلومتری کشتی یونانی، هشت کیلومتری بیمارستان فوق تخصصی کیش و 11 کیلومتری پدیده شاندیز ساخته شده است.

امکانات وخدمات هتل ترنج

از خدمات و امکانات هتل ترنج می‌توان به فضای سبز، اتاق بازی، جکوزی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، آتلیه، سیستم اعلام حریق، زمین ورزشی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، خودپرداز، خدمات ویژه افراد دارای معلولیت، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار با هزینه، اینترنت در لابی، لاندری (خشکشویی)، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و… اشاره کرد.

در اتا‌ق‌های این هتل خدماتی نظیر روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، بالکن، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق، تلویزیون، اینترنت و… وجود دارد که مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین در این هتل پارگنیکی به ظرفیت 50 خودرو و رستورانی با ظرفیت 300 نفر دراختیار مسافران قرار می‌گیرد.

در این مطلب دو نمونه از بهترین هتل های کیش را برای شما معرفی کردیم. از هتل‌های پنج ستاره می‌توان به هتل پانوراما، هتل شایگان کیش، هتل ایران، هتل بین‌المللی، هتل ترنج کیش و… اشاره کرد. شما می‌توانید برای رزرو این هتل‌ها و دیدن بهترین و ارزان‌ترین تور های کیش به سایت علی بابا مراجعه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH