اخبار جدید سیزن 3 بازی کالاف دیوتی موبایل

سیزن دو بازی کالاف دیوتی موبایل هم اکنون در دسترس می باشد و بازیکنان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند اما توسعه دهندگان بازی کالاف دیوتی موبایل تصمیم گرفته اند که در کمتر از یک ماه پس از انتشار سیزن ۲، سیزن ۳ بازی کالاف دیوتی موبایل را نیز منتشر کنند.

در ادامه با من همراه باشید تا در رابطه با اطلاعاتی که تا کنون در رابطه با سیزن ۳ بازی کالاف دیوتی موبایل در دسترس قرار گرفت صحبت کنند و این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارم.

  • تاریخ انتشار سیزن ۳ کالاف دیوتی موبایل

تاریخ انتشار سیزن ۳ بازی کالاف دیوتی موبایل ۱۶ آپریل می باشد، اما انتشار این سیزن نسبت به سیرن های گذشته کمی متفاوت تر خواهد بود.

اگر از طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل باشید می دانید که معمولاً پس از اینکه یک سیزن به اتمام می‌رسد دو الی سه روز بعد سیزن جدید در دسترس قرار می‌گیرد اما طی اخباری که منتشر شده پس از به اتمام رسیدن سیزن ۲ بازی کالاف دیوتی موبایل بلافاصله سیزن ۳ در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان می توانند بازی خود را به‌روزرسانی کنند.

  • بازگشت دوباره زامبی ها در بازی کالاف دیوتی موبایل

نسخه چینی بازی کالاف دیوتی موبایل هم اکنون در دسترس است و نسخه بتا سیزن ۳ این بازی منتشر شده است در نسخه بتا زامبی ها دوباره به بازی کالاف دیوتی موبایل باز خواهند گشت و بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل در نسخه چینی می توانند از حضور زامبی ها نیز استفاده کنند اما، در رابطه با اینکه آیا زامبی ها در نسخه جهانی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا نه هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده و توسعه دهندگان بازی کال آف دیوتی موبایل هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده اند.

  • مپ های جدید در سیزن ۳ بازی کالاف دیوتی موبایل

در نسخه چینی بازی کالاف دیوتی موبایل مپ های جدیدی در این بازی در دسترس قرار گرفته شده اند. که توسعه دهندگان بازی کالاف دیوتی موبایل تنها وجود یکی از آنها را در نسخه جهانی تایید کرده‌اند و در رابطه با سایر مپ ها هیچ واکنشی نشان نداده اند. شما میتوانید با خریدcp  کالاف دیوتی موبایل رقابت های سیزن جدید را با قدرت بیشتری نسبت به سایر بازیکنان شروع کنید.

این مپ جدید که قرار است در نسخه جهانی در دسترس قرار بگیرد برای رقابت‌های برد نزدیک مناسب میباشد و هم اکنون در نسخه Modern Warfare 3 در دسترس است و طرفداران بسیار زیادی دارد و نکته دیگری که در رابطه با این وجود دارد این است که این مپ برای رقابت‌های Multiplayer طراحی شده است.

  • مود جدید

در رابطه با مود جدید باید بگویم که یک مود جدید برای حالت زامبی در نسخه چینی بازی کالاف دیوتی موبایل به همراه یک مپ جدید برای همین حالت در دسترس قرار گرفته که توسعه دهندگان بازی کالاف دیوتی موبایل وجودی این مود و مپ جدید را برای حالت زامبی در نسخه جهانی هنوز تایید نکرده‌اند.

 

امیدوارم مطالبی که در بالا ذکر شد مورد توجه شما کاربران عزیز واقع شده باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

5 در مورد “اخبار جدید سیزن 3 بازی کالاف دیوتی موبایل”

  1. نسخه چینی فقط مود جدید رو داره قبلا چیزای دید واس کانادا یا نیوزلند اجرا میشد
    چین چرا ؟؟؟ چرا چین؟؟؟ چرا چرا

    1
    7
    1. صد در صد شک نکن. ببین کالاف دیوتی موبایل برای گوشی اندرویدی ساخته شده پس حتی روی گوشی های مدل پایین حتی رو a01 هم میاره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH