دانلود سریال گیسو و دانلود سریال دراکولا و فیلم سینمایی جدید از آپ تی وی

همان طور که می دانید به تازگی سریال جدید گیسو که دنباله ی سریال بسیار محبوب و پرطرفدار عاشقانه است؛ به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی درخشان افرادی چون: محمدرضا گلزار، ساره بیات، هومن سیدی، مسعود رایگان، حسین یاری پا به عرصه ی نمایش خانگی گذاشته است؛ این سریال نسبت به فصل اول خود دچار تحولاتی شده است که در این نقد و بررسی به آن پرداخته خواهد شد.

سریال گیسو

اول از همه باید بگیم که سهیل و پگاه (محمدرضا گلزار و ساره بیات) زن و شوهری هستند که نقش محوری داستان را داشتند و با آغاز سریال عاشقانه ابتدا شاهد شروع مشکلات آنان بودیم و سپس در پی کشمکش های آنان درگیری های دیگر اعضای سریال یک به یک در زمان مشخص خود نمایان شد و حالا در سری جدید باز هم شاهد ادامه ی درگیری های این زوج هستیم ؛ منتها این بار درگیری ها از جنس سازش و ساخت زندگی گسسته شده از نو هستند.

دیگر نقش جلوبرنده ی قصه نقش بسیار پررنگ گیسو(مهناز افشار) بود که با توجه به منفی بودن این شخصیت جلوه ی ویژه ای به ماجرای سریال عاشقانه بخشید اما از این سری دیگر شاهد بازی مهناز افشار نیستیم اگرچه هنوز نام نقش او بر روی سریال منوچهر هادی جا خوش کرده است .علت نبود مهناز افشار در فصل جدید بر همگان واضح و مشخص است ؛ افشار آن طرف آب ها در کنار پیشکسوتان موسیقی است و امکان حضور در این دانلود سریال گیسو آپ تی وی را ندارد.پس تیم نویسندگان مجبور شدند طی یک خط روند مشخص و در پی کشمکش های گیسو و حاج یونس با بازی مسعود رایگان، گیسو رو از بازی حذف کنند تا خیال همه راحت بشود.

و اما می رسیم به نقش حاج یونس شکیبا که با ورودش به سریال عاشقانه شانسش را برای ماندگار شدن میان مردم امتحان کرد و انصافا باید بگوییم که از پس این نقش خاکستری به خوبی بر آمد وحالا کنترل این فصل جدید از سریال عاشقانه (گیسو) در دستان پر توان شخص حاجی است البته تا اینجای کار که چند قسمت اول از این سریال منتشر شده است، از خصوصیات حاجی در این سری میتوان به روحیه ی سازندگی و جبران گند کاری هایی که در فصل قبل باهم دیدیم اشاره کرد .

شخصیت پیمان با بازی فوق العاده ی هومن سیدی هم در این سری حضور دارد که طبق معمول درگیر مشکلات خودش است و همزمان سعی دارد که به بقیه ی دوستانش کمک کند.البته ناگفته نماند که تغییر و تحولات این سری جدید تاثیراتی بر نقش محبوب پیمان گذاشته به عنوان مثال: در فصل اول سکانس پایانی را چنان دیدیم که پیمان و درسا (بهاره کیان افشار) باهم ازدواج کردند و قرار شد با لاتاری که پیمان برنده شده بود به آمریکا مهاجرت کنند .اما حالا این طور که مشخص است درسا از پیمان جدا شده و هرکدام راه دیگری را برای زندگی خود انتخاب کرده انداین تیپ از تغییرات را میتوان به نوعی از شگرد های فیلم سازی منوچهر هادی اشاره کرد ؛ اگرچه باید اضافه کنم که تهییه کننده ی سریال گفته است حضور بهاره کیان افشار در این فصل قطعی نیست اما با ایشان در حال رایزنی هستیم.

شایعاتی هم از این دست که به دلیل تکراری نشدن نقش بهاره کیان افشار از حضور ایشان جلوگیری شد نیز به گوش می رسد. البته این حرف و حدیث ها با توجه به مصاحبه هایی که با خود کیان افشار انجام شده است پا به میان گذاشته اند .در انتها می رویم به سراغ نقش ریحانه (پانته آ بهرام) که او نیز با نبودنش جنجال های فراوانی به راه انداخته است. همان طور که در قسمت اول سریال دیدیم ریحانه در پی بیماری سرطانی که داشت درگذشت و به نقش خودش پایان داد. ولی چرا؟

برای عدم حضور پانته آ بهرام احتمال های متعددی وجود دارد. ممکن است ایشان به دلایل مالی ویا تداخل با زمان ضبط کارهای دیگر ازعقد قرارداد خودداری کرده باشند . ویا مانند فرزاد فرزین به علت تکراری نشدن نقشش از حضور در سریال صرف نظر کرده باشند. دانلود فیلم آپ تی وی از طرفی هر دوی این عزیزان در ملکه­ گدایان بازی می کنند. و زمان فیلمبرداری این دو سریال نزدیک به یک دیگر می باشد. به طور کلی سریال گیسو را به دوستانی که علاقه به سریال های معمایی و کمی راز آلود دارند بسیار پیشنهاد می شود. درک این اثر سخت نیست اما داستان آن قابل پیش بینی نمی باشد. از آنجایی که منوچهر هادی با کارگردانی فیلم ها و سریال های موفقی چون: عاشقانه، رحمان۱۴۰۰، آیینه بغل، دلدادگان و… خود را کارگردانی بسیار ماهر معرفی کرده است و نشان داده که در انتخاب بازیگر کارش درست است.

پس می توان با دید مثبت سراغ سریال گیسو رفت و از تماشای آن در کنار خانواده لذت برد.

سریال دراکولا

ویشکا آسایش مانند بعضی دیگر از نقش هایش لباسی مجلل اما مناسب پخش پوشیده است. البته بازی او همواره جذاب است و هنوز برای بینندگان زیادی غیرتکراری است. در رنگ آمیزی صحنه های مهمانی رنگ آبی، همرنگ لباس وی، بیشتر به چشم می آید و رنگ قرمز نیز در اصلاح رنگ کم شده است. شاید از نظر بصری این ویرایش کمی ناخوشایند باشد اما هم برای یک دست شدن صحنه ها لازم است و هم از نظر فیلمسازی معنایی پشت آن دارد. دانلود سریال دراکولا آپ تی وی رنگ آبی نشان دهنده ی آرامش است. مفهوم آن در قسمت اول امنیت و صلح از ما بهتران است. و رنگ قرمز را که دراکولا ها از آن تغذیه می کنند فعلاً پنهان کرده اند.

در بخش «آنچه خواهید دید» نشان داده می شود که دو شخصیت اصلی در قسمت بعدی کشته شده اند. آیا این به معنای بازی نکردن مدیری و بسنده کردن وی به نشان دادن صدای زیبایش است؟ و یا برای کنجکاو کردن مخاطب و کشاندن تماشاگران به قسمت های بعدی است؟ محمد بحرانی محبوب تر از آن است دراکولا بدون او تصمیم به خونخواری داشته باشد. باید دید با وجود این حذف ها یا افزودن ها دراکولا به اندازه ی هیولا محبوب و موفق خواهد بود؟ چه بسا با یک وقفه بین دو فصل، دراکولا از هیولا پیشی خواهدگرفت.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “دانلود سریال گیسو و دانلود سریال دراکولا و فیلم سینمایی جدید از آپ تی وی”

  1. باقر محمدی

    هزینه اش نیم بها حساب میشه؟
    از فیلمو میبیدم قبلا یه بار چک کردم دیدم مث تعرفه نت خارجی حساب میشه??

  2. وقتی سریالای خارجی پخش نمیشن و سایتا دانلود رو بستن مردم هم مجبورن این سریالای آبکی رو ببینن و به به و چه چه کنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH