سامسونگ گلکسی زد فولد 3 فاقد درگاه اختصاصی قلم S Pen خواهد بود

سومین نسل از سری گلکسی فولد شرکت سامسونگ احتمالا بالاخره از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. سال گذشته شاهد انتشار شایعات متعددی در این زمینه بودیم. همچنین سند مربوط به یک پتنت نیز نشان‌دهنده پشتیبانی گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen است.

گزارش جدید یک رسانه خبری کره‌ای با نام NaverNews به توصیف چالش‌های ساختاری پیش روی سامسونگ برای اضافه نمودن استایلوس S Pen به گوشی تاشو آینده خود می‌پردازد. بر اساس برنامه‌ریزی اولیه قرار بود این اسمارت‌فون همانند سری گلکسی نوت مجهز به درگاه اختصاصی قلم S Pen باشد. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که چنین سناریویی دیگر موضوعیت ندارد؛ زیرا گلکسی زد فولد 3 فاقد فضای کافی برای میزبانی از S Pen است.

بر اساس یک گزارش جدید گلکسی زد فولد 3 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود از وزن سبکتر و طراحی باریکتری برخوردار است؛ موضوعی که فضای داخلی موجود جهت میزبانی از قلم استایلوس با نام احتمالی S Pen Pro را با محدودیت بیش‌تری مواجه خواهد کرد. بنابراین سامسونگ به احتمال فراوان قلم S Pen را به‌عنوان یک ابزار جانبی قابل خریداری به‌صورت مجزا عرضه خواهد کرد؛ الگویی که پیش‌تر در خصوص اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا نیز مشاهده شد. با این‌حال استایلوس در برخی موارد سازگار احتمالا می‌تواند به گوشی متصل شود.

گزارش جدید تائید می‌کند که گلکسی زد فولد 3 در کنار گلکسی زد فلیپ 2 و گلکسی S21 FE به‌‌عنوان محصولات احتمالی کمپانی برای عرضه در 6 ماهه دوم سال 2021 قلمداد می‌شوند. مرحله تولید انبوه گلکسی زد فولد 3 احتمالا در ماه ژوئن آغاز می‌شود؛ در حالی‌که در حد فاصل ماه‌های جولای تا آگوست احتمالا شاهد عرضه رسمی این هندست خواهیم بود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 همراه با استایلوس S Pen

3 در مورد “سامسونگ گلکسی زد فولد 3 فاقد درگاه اختصاصی قلم S Pen خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH