یک سایت‌ساز خوب باید چطور باشد؟

احتمالا تابه‌حال با تبلیغات ساخت سایت یک دقیقه‌ای یا سایت رایگان برخورد داشته‌اید. شاید به این فکر کرده‌اید که وقتی چیزی رایگان باشد حتما یک جای کار می‌لنگد! فکر شما درست است! عقل سلیم می‌گوید همیشه دقت کنید که در قبال هزینه‌ای که می‌کنید چه چیزی دریافت می‌کنید. شاید بپرسید پس چطور می‌توان سایتی ساخت که امکانات مناسبی داشته باشد و در عین حال هزینهٔ بالایی نداشته باشد؟ جواب، طراحی سایت با ویترین است!

ویترین چیست و چه امکاناتی دارد؟

ویترین مجموعه‌ای از ابزارهاست، یک راهکار جامع برای کسب‌وکارها و برندها و هر کسی که می‌خواهد از اینترنت مشتری داشته باشد. اولین چیزی که از ویترین دیده می‌شود یک سایت ساز است که با آن می‌توانید به‌سادگی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی صفحه‌های مختلف سایت را خودتان بسازید.

– با استفاده از سایت ساز گرافیکی ویترین می‌توانید هر تعداد صفحه که می‌خواهید به سایت خودتان اضافه کنید و در هر صفحه بخش‌های مختلفی مطابق سلیقهٔ خودتان بچینید و در ادامه، محتوای هر کدام از این صفحه‌ها را وارد کنید. نیازی به کدنویسی نیست.

– برای راحتی می‌توانید از قالب‌های پیش‌ساخته استفاده کنید تا طراحی سایت با ویترین سریع‌تر انجام شود. البته هر قالب فقط برای شروع ساخت سایت است و همیشه می‌توانید تمام بخش‌های هر صفحه را به دلخواه تغییر دهید. انواع بخش‌های متنوع مثل بنر، اسلایدر، گالری، بلاگ، فرم، نقل قول، هدر و فوتر در اختیار شماست و تا هر صفحه را شخصی‌سازی کنید.

– امنیت ویترین در بالاترین حد ممکن است چون ویترین از پایه با زبان پایتون کدنویسی شده و از سیستم‌ها وقالب‌های آماده مثل وردپرس استفاده نمی‌کند.

– سرعت بارگذاری صفحه‌های ویترین‌ها بالاست چون کدهای فرانت و بک‌اند همیشه بهینه‌سازی می شوند. باید بدانید یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود تجربهٔ بازدید از سایت برای کاربران نامطلوب باشد، سرعت پایین لود شدن سایت است. با ویترین، بازدیدکنندهٔ سایت شما تجربهٔ لذت‌بخشی خواهد داشت.

– کار کردن با ویترین و ساخت سایت آسان است و برای یک تغییر جزئی نگران به‌هم‌ریختن سایت نیستید. برای ساخت و ویرایش صفحه‌ها هم نیاز نیست با هزارجور تنظیمات مختلف و فتوشاپی سروکله بزنید!

– طراحی واکنش‌گرا (Responsive Design) در قلب ویترین قرار دارد. همهٔ سایت‌های ساخته شده با ویترین همیشه در هر صفحهٔ نمایشی با هر اندازه‌ای، درست نمایش داده می‌شود. هیچ تنظیمات خاص یا هزینه‌های پنهانی در کار نیست!

– ویترین طوری طراحی شده که با گوگل دوست باشد! یکی از مهمترین کانال‌های ترافیک ورودی سایت شما، صفحه‌های نتایج جست‌وجوی گوگل است. کدهای سایت‌های ساخته شده با ویترین از لحاظ فنی برای موتورهای جست‌وجو بهینه‌سازی شده‌اند. (که اصطلاحا به آن «سئو» گفته می‌شود.) به‌علاوهٔ اینکه با استفاده از ابزار سئوی ویترین، می‌توانید هر صفحه از سایت خودتان را از لحاظ محتوایی بررسی کنید تا همیشه با استانداردهای گوگل هماهنگ باشد.

– بلاگ‌نویسی و تولید محتوا با ویترین راحت است. آدرس صفحه‌های بلاگ از صفحه‌های اصلی سایت و صفحه‌های سفارش‌گیری جداست، در عین حال که هر صفحه می‌تواند شامل هر تعداد و هر نوع بخش مختلف باشد.

– اگر دغدغهٔ اپلیکیشن هم دارید، نگران نباشید! هر سایت ساخته‌شده با ویترین یک اپلیکیشن PWA هم دارد که همزمان با سایت شما ساخته می‌شود و روی هر گوشی هوشمند، اندروید باشد یا آیفون، کار می‌کند. باز هم هیچ تنظیمات خاص یا هزینهٔ پنهانی در کار نیست!

– پشتیبانی حرفه‌ای یک مزیت اساسی ویترین است. تیم موفقیت مشتری ویترین به‌صورت فعال با هر مشتری ویترین در ارتباط است و تلاش می‌کند تا برای هر کسی که از ویترین استفاده می‌کند، بیشترین ارزش ممکن خلق شود.

– اگر تمایل دارید از سایتی که با ویترین ساخته‌اید فروش بیشتری داشته باشید، می‌توانید روی کمک و همکاری ویترین حساب کنید. با استفاده از راهکارهای دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کنیم از حداکثر ظرفیت فروش آنلاین بهره‌مند شوید. برای دریافت مشاورهٔ رایگان می‌توانید با شمارهٔ ۰۲۱۶۶۰۹۴۳۷۸ تماس بگیرید.

استفاده از ویترین به چه افرادی توصیه می‌شود؟

به‌طور کلی اگر به داشتن سایت فکر کرده‌اید، طراحی سایت با ویترین یکی از بهترین گزینه‌هاست؛ مخصوصا اگر بخواهید:

– فروشگاه اینترنتی داشته باشید. یکی از اهداف اصلی ویترین کمک به افزایش فروش کسب‌وکارهاست. با ویترین هر فروشنده‌ای، خواه تازه‌کار باشد یا باسابقه، پیج اینستاگرامی داشته باشد یا سنتی باشد، فروشگاه فیزیکی داشته باشد یا نه، فارغ از اینکه چه کالایی بفروشد می‌تواند از اینترنت هم مشتری جذب کند. تمام مسائل مربوط به مدیریت محصولات، قیمت‌گذاری و تخفیف، درگاه پرداخت اختصاصی، تعیین محدوده و نحوهٔ ارسال، گزارش‌گیری از درآمد، برگزاری کمپین‌های تبلیغات پیامکی و خیلی از امکانات دیگر در پنل مدیریت فروشگاهی ویترین پوشش داده شده است.

– شرکت خودتان را معرفی کنید. کاربران اینترنت کم‌حوصله‌اند. در نتیجه برای معرفی خدمات یک شرکت باید خیلی حساب‌شده و دقیق کار کنید. ویترین طوری طراحی شده که در کمترین زمان بتوانید بیشتر نتیجه را از بازدیدکننده‌های سایت خودتان بگیرید.

– برندتان را آنلاین کنید. پزشک، نویسنده، عکاس یا سرآشپز، فرقی نمی‌کند حرفهٔ شما چیست. اگر برای برند شخصی خودتان نیاز به یک سایت حرفه‌ای دارید تا کارت ویزیت آنلاین شما باشد، ویترین پاسخ شماست.

چطور ویترین خودتان را بسازید؟

اگر به فکر طراحی سایت بوده‌اید و به هر دلیلی موفق به طراحی سایت دلخواهتان نشده‌اید، حتما به سایت ویترین سر بزنید. با مراجعه به سایت ویترین می‌توانید علاوه بر بررسی نمونه‌های ساخته شده با ویترین و نظر مشتریان، خودتان دست‌به‌کار شوید! خیالتان راحت باشد که تیم ویترین در تمام مسیر رسیدن به موفقیت همراه شماست.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “یک سایت‌ساز خوب باید چطور باشد؟”

    1. نرم‌افزار روی سیستم فروشگاه نصب می‌شه. البته بدون نرم‌افزار هم می‌تونید سفارش‌گیری آنلاین داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH