از پرچمدار آتی هواوی با نام “مولان” بیشتر بدانید

پرچمدار آتی هواوی، این برند موفق چینی، برخی از مشخصات خود را در بازدید از سایت انتوتو، آشکار کرده است. این دستگاه با عنوان Huawei H60-L02 و نام مستعار مولان خود را معرفی کرده است.

با توجه به نمره‌ای که این دستگاه بدست آورده (36182)، می‌توان قدرتمند بودنش را دید. بعلاوه مشخصاتی که این هوشمند از خود به جای گذاشته است، بر با کیفیت بودنش نیز صحه می‌گذارند.

طبق وب سایت انتوتو، مولان دارای یک پردازشگر 8 هسته‌ای Kirin با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، رابط گرافیکی Mali-T624 ، رم 3 گیگابایتی، صفحه نمایش 4.9 اینچی با رزولوشن 1920*1080 پیکسل، 16 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 4.4.2 خواهد بود.

متاسفانه این سازنده، فعلا اعلام اطلاعات مرتبط به دوربین را مسدود کرده است. از نظر بدنه هم، مولان احتمالا آلومینیومی خواهد بود.

نمره مولان، پردازشگر خانگی بکار رفته در آن را (hi3630 ) در رتبه چهارم بین پردازشگرها قرار می‌دهد. رتبه اول از آن تگراK1  با نمره 41736، رتبه دوم برای اسنپدراگون 805 با نمره 37780 و رتبه سوم مال اسنپدراگون 801 با نمره 36469 است.

با اینکه فعلا هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این هوشمند در اختیار نیست، پیش از این شنیده بودیم که هواوی قصد دارم ماه سپتامبر اسمارتفونی با صفحه نمایش QHD را به بازار بفرستد که با توجه به متفاوت بودن صفحه نمایش مولان، قضیه کمی پیچیده می‌شود.

Huaweis-next-flagship-visits-AnTuTu-leaves-behind-specs[divide]

Huaweis-next-flagship-visits-AnTuTu-leaves-behind-specs (2)[divide]

Huaweis-next-flagship-visits-AnTuTu-leaves-behind-specs (1)

1 در مورد “از پرچمدار آتی هواوی با نام “مولان” بیشتر بدانید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH