دو نسخه متفاوت با نام‌های Advance و Plus از HTC M8، با مشخصات بسیار خوب در راهند

HTC-M8-Prime-02-image

به نظر می‌رسد که نه یک نسخه، بلکه دو نسخه از پرچمدار HTC One M8 در راهند. تا الان برای نسخه‌های پیشرفته‌تری که بعد از پرچمدارانی چون اس 5 و ام 8 از آنها شنیدیم، نام پرایم را انتخاب کرده بودیم. حتی طرح ام 8 پرایم هم چندی پیش در فضای نت منتشر شده بود و اعلام شده بود که قرار است پاییز امسال معرفی شود.

حالا احتمال می‌دهیم که نسخه پلاس این پرچمدار که همان نسخه پرایم است، قرار است با ویژگی‌های چون صفحه نمایش QHD، دوربین 13 مگاپیکسلی با OIS و اسنپدراگون 805 و البته قابلیت ضد آب بودن بی‌آید و هنوز هم همان بدنه فلزی را داشته باشد. حالا اگر قرار باشد آمدن این نسخه همزمان با آیفون 6 شود، پس باید این دو خیلی شبیه به هم باشند.

نسخه دیگر که ادونس نام گرفته است، ظاهرا دارای همین ویژگی‌ها است، منتها در بدنه پلاستیکی خواهد بود و تنها برای بازار آسیا عرضه خواهد شد و طبیعتا قیمت کمتری هم خواهد داشت. این اولین بار نیست که می‌شنویم، پرایم یا پلاس قرار است ضد آب باشند، پس تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.

باید منتظر باشیم و ببینیم این دو نسخه با چه مشخصاتی و چه زمانی به بازار خواهند آمد و آمدنشان چقدر تاثیر برروی دیگر پرچمدارها خواهد داشت.

10 در مورد “دو نسخه متفاوت با نام‌های Advance و Plus از HTC M8، با مشخصات بسیار خوب در راهند”

  1. سلام
    من اونطور که متوجه شدم فکر کنم اصلا همچین گوشی ای از اچ تی سی (منظورم پریم یا پلاسه)قرار نیست درست بشه .والا کلافمون کردن از اینورم میخوام گوشی بگیرم چشم ام 8 رو گرفته از اینورم میترسم بگیرم جدیدش بیاد .
    بابا عین بچه ادم یه گوشی معرفی کنن واسه یه سال ما هم تکلیفمونو بدونیم
    آخه هر ماه هم یه گوشی جدید میاد

  2. باید دید m8 plus بهتره یا غول جدید سامسونگ note 4
    هرچند سامسونگ طرحش هنوز معلوم نیست ولی اچ تی سی m8 انصافا زیباست

  3. می خواستم m8 بگیریم اما فهمیدم plus میخواد بیاد منصرف شدم
    حالا باید دید note 4 خوبه یاm8 plus
    من منون

  4. اگه یه سر به جی اس ام ارنا بزنین متوجه میشین که اچ تی سی دیگه تصمیم گرفته ام8 پرایم رو درست نکنه

    1. نگفته کنسله…سوال پرسید و بعید می دونم تولید نشه چون htc هر سال بعدِ اولین پرچمدارش بازم گوشی با اون استایل میده…

    1. دلت پلاستیک کهنه پسنده مثل اینکه 🙂 گوشیِ 90% فلز با بهترین دیزاین ندیده تا حالا اگه هم دیده تو عکس دیده فقط مطمعنا 😀 🙂

  5. این گوشی lg g3 و سونی Z2 رو براحتی کنار میزنه و چون این دو کمپانی به احتمال 99% محصولی رو در سال 2014 نخواهند داشت (htc one m8 plus (prime احتمالا سدر نشین خواهد بود…البته از galaxy note4 و iphon 6 نمیشه گذشت ولی چون note 4 در سایز 5.9 (طبق گمانه زنی ها) خواهد بود پس در کلاسِ ساخت این گوشی ها قرار نخواهد گرفت ((البته خودم به شخصه هیچوقت سری galaxy s5 رو بخاطر 5 نسل طراحی یک شکل و جنسِ پلاستیکی وعدم تغیر… خرید ویا مقایسه نمیکنم حالا هرچقدر هم امکانات داشته باشه ولی به دل نشینه..سلیقه ی خودم))
    اما در حال حاظر گوشی lg g3 بخاطر امکانات نرم افزاری قوی و هوشمند و صفحه Qhd و البته بدنه نسبتا مناسب و بهتر از g2 و galaxy s5 (پلاستیک از جنسِ پلی کربنات با جلوه متالیک) در سدر قرار دارد…
    پایا فضلی دانشجوی ارشدِ عمران دوست دارِ IT و بیشترم با گوشی هایِ HTC و Appel حال می کنم ولی بدونِ تعصبِ کورکورانه به برندی نظر میدم و نقد می کنم و گوشی که خوب هست رو میگم خوبه
    روز خوش <3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH