اسمارت‌فون گیمینگ جدید ردمی با نمایشگر 144 هرتزی و دکمه‌های شانه‌ای عرضه خواهد شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها برند ردمی از اسمارت‌فون گیمینگ جدید خود مجهز به تراشه Dimensity 1200 طی ماه جاری رونمایی خواهد کرد. به باور کارشناسان اسمارت‌فونی با شماره مدل M2104K10C که اخیرا توسط آژانس رگولاتوری 3C چین موردتائید قرار گرفته است؛ احتمالا همان گوشی گیمینگ آینده ردمی خواهد بود. یک نشریه چینی با نام Sina Finance به برخی مشخصات کلیدی این هندست اشاره نموده است.

این نشریه اعلام کرد که اسمارت‌فون گیمینگ ردمی مجهز به نمایشگر AMOLED E4 ساخت شرکت سامسونگ همراه با یک حفره کروی‌شکل در مرکز پنل خواهد بود. این نمایشگر به منظور خلق تجربه گیمینگ فوق‌العاده از از نرخ نوسازی حداکثر 144 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون همانند گوشی‌های سری بلک شارک با دکمه‌های شانه‌ای مخصوص بازی روانه بازار شود؛ مشخصه‌ای که در ارتقاء تجربه گیمینگ نقش به‌سزایی خواهد داشت.

این هندست مجهز به تراشه Dimensity 1200 احتمالا از فناوری شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. متاسفانه پیرامون ظرفیت باتری به‌کارگیری شده در گوشی هیچ توضیحی ارائه نشده است. گزارشات پیشین نشان دادند که این گجت احتمالا مجهز به سیستم دوربین چهارگانه همراه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی IMX686 ساخت سونی خواهد بود. بعلاوه گوشی گیمینگ ردمی احتمالا با برچسب قیمتی حدودا 2000 یوانی (تقریبا 306 دلاری) عرضه خواهد شد.

شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون در بازار هندوستان نیز عرضه خواهد شد. مدل هندی این هندست با شماره مدل M2104K10I اخیرا تائیدیه اداره ملی استاندارد هندوستان (BIS) را دریافت کرد. فهرست IMEI دستگاه با شناسه M210K410I نشان می‌دهد که این هندست احتمالا تحت برند پوکو در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها این محصول احتمالا تحت‌عنوان یک گوشی سری F معرفی می‌شود.


اخبار مرتبط نشان می‌دهند که برند ردمی در تدارک عرضه چندین هندست دیگر در کشور چین است. ردمی 20X احتمالا به‌عنوان ورژن ری‌برند شده نسخه جهانی ردمی نوت 10 5G عرضه خواهد شد. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها ورژن جدید اسمارت‌فون ردمی نوت 10 4G و یک گوشی 4G مجهز به تراشه جدید اسنپ‌دراگون سری 4 نیز در بازار چین عرضه می‌شوند. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این هندست‌ها همراه با گوشی گیمینگ مجهز به تراشه Dimensity 1200 معرفی خواهند شد یا خیر.

2 در مورد “اسمارت‌فون گیمینگ جدید ردمی با نمایشگر 144 هرتزی و دکمه‌های شانه‌ای عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH