سامسونگ گلکسی M32 همراه با باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد

بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در کنار توسعه اسمارت‌فون گلکسی جامپ بر روی یک هندست اقتصادی جدید موسوم به گلکسی M32 نیز کار می‌کند. غول کره‌ای با عرضه هندست‌های چند نسل گذشته خود موفق به استفاده از باتری‌های بزرگ در دستگاه‌های سری گلکسی M و گلکسی A شده است. در واقع سامسونگ در اسمارت‌فون‌های گلکسی M51 و گلکسی F62 خود از باتری‌هایی با ظرفیت بسیار بالا استفاده کرد. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که هر 2 هندست مورد اشاره مجهز به باتری‌های غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی هستند. اکنون به‌نظر می‌رسد که مدل آینده گلکسی M32 نیز مجهز به یک باتری با ظرفیت بالا خواهد بود.

گلکسی M32 احتمالا با یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد

بر اساس گزارش جدید وبسایت SamMobile اکنون شرکت سامسونگ موفق به دریافت گواهی‌نامه DEKRA برای باتری جدید خود شده است. این باتری دارای شماره مدل EB-BM325ABN است. با بررسی شماره مدل به‌نظر می‌رسد که این باتری برای اسمارت‌فون گلکسی M32 طراحی شده است. اطلاعات مندرج در فهرست نشان می‌دهند که این باتری دارای ظرفیت نرخی 5830 میلی‌آمپرساعتی است. با توجه به این موضوع سامسونگ احتمالا باتری مورد اشاره را به‌عنوان یک محصول 6000 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد کرد.

در صورت صحت این گمانه‌زنی گلکسی M32 به یکی دیگر از اسمارت‌فون‌های کمپانی مجهز به باتری غول‌پیکر تبدیل خواهد شد. با توجه به ظرفیت باتری به‌نظر می‌رسد که دستگاه با یک نوبت شارژ کامل برای مدت حداکثر 2 روز قابل استفاده خواهد بود. البته این موضوع عمدتا به الگوی استفاده کاربر از گوشی بستگی دارد. در حال حاضر پیرامون مشخصات گلکسی M32 جزئیات بسیار محدودی منتشر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها طی هفته‌ها یا ماه‌های آینده احتمالا جزئیات بیش‌تری در خصوص این اسمارت‌فون جدید منتشر خواهد شد.

شایان به ذکر است که گلکسی M32 به احتمال فراوان بر پایه مدل پیش‌تر عرضه شده گلکسی A32 تولید خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی A32 به‌همراه یک پنل سوپر آمولد 6.4 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتزی عرضه شد. توان پردازشی این هندست از طریق تراشه هلیو G80 ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود. بعلاوه این اسمارت‌فون از پیکره‌بندی دوربین چهارگانه در قسمت پشتی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی منفرد در پنل جلویی میزبانی می‌کند. سیستم‌عامل اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3، اتصال وای‌فای 5، بلوتوث 5، پورت USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون سایر امکانات گلکسی A32 را تشکیل می‌دهند.

سامسونگ محصولات بسیار بیش‌تری را در آستین دارد!

صرفنظر از گلکسی M32 شرکت سامسونگ بر روی چندین دستگاه جدید دیگر نیز کار می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها تولیدکننده کره‌ای در هفته آینده 3 لپ‌تاپ جدید از سری گلکسی بوک خود را عرضه خواهد کرد. مهم‌تر از همه اینکه سامسونگ احتمالا طی هفته جاری از اسمارت‌فون گلکسی M42 5G نیز رونمایی خواهد کرد.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی M32 همراه با باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH