اپل از مدل رنگی جدید بنفش برای آی‌فون 12 و آی‌فون 12 مینی رونمایی کرد

اکنون رنگ‌آمیزی بنفش نیز به پالت رنگی گوشی آی‌فون 12 اپل اضافه شده است. این مدل رنگی جدید برای هندست‌های آی‌فون 12 و آی‌فون 12 مینی قابل دسترس خواهد بود. این گجت‌ها همواره در مقایسه با همتایان پرو خود از رنگ‌آمیزی متنوع‌تری برخوردار بودند.

پیش‌سفارش این مدل رنگی جدید از روز جمعه پیش رو آغاز می‌شود و نخستین دستگاه‌ها از روز 30 آوریل (10 اردیبهشت ماه) تحویل مشتریان خواهند شد. اپل به منظور تطبیق رنگ‌آمیزی فریم آلومینیومی با پنل شیشه‌ای پشتی گوشی زحمت زیادی را متحمل شده است.

با این‌حال استفاده از یک کیس محافظ نامناسب موجب انحراف حواس و توجه مخاطبان از جذابیت فوق‌العاده این مدل رنگی جدید خواهد شد. بنابراین اپل یک کیس چرمی MagSafe جدید و یک کیف کلاسوری چرمی با رنگ‌آمیزی بنفش پررنگ (Deep Violet) را نیز عرضه خواهد کرد. بعلاوه کاربران به کیس‌های سیلیکونی جدید با مدل‌های رنگی آبی (Capri Blue)، سبز پسته‌ای (Pistachio)، ارغوانی (Amethyst) و Cantaloupe و یک کیف چرمی جدید با مدل رنگی موسوم به Arizona نیز دسترسی خواهند داشت. تمامی این ابزارهای جانبی از اواخر وقت امروز قابل دسترس خواهند بود.

مدل رنگی جدید بنفش برای گوشی، کیس‌ها و کیف‌های مخصوص آی‌فون 12 و آی‌فون 12 مینی

Greg Joswiak؛ معاون ارشد واحد بازاریابی جهانی شرکت اپل ادعا می‌کند که آی‌فون 12 محبوب‌ترین اسمارت‌فون در سراسر جهان محسوب می‌شود. با عرضه مدل رنگی جدید بنفش اکنون گوشی‌های آی‌فون 12 و آی‌فون 12 مینی با 5 رنگ‌آمیزی مختلف قابل خریداری هستند.

مدل‌های رنگی جدید برای کیس‌ها و کیف‌های مخصوص آی‌فون 12 و آی‌فون 12 مینی

3 در مورد “اپل از مدل رنگی جدید بنفش برای آی‌فون 12 و آی‌فون 12 مینی رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH