هواوی با هدف کمک به یادگیری الکترونیکی به صنعت کلاس‌ هوشمند وارد خواهد شد

امروز شرکت هواوی بیانیه جالبی را منتشر کرد. کمپانی چینی در این بیانیه رسمی اعلام کرد: “ما در حال ورود به صنعت کلاس هوشمند هستیم. ما در نمایشگاه تجهیزات آموزشی Xiamen که در روز 23 آوریل (3 اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود؛ با شما ملاقات خواهیم کرد.”

ایده کلاس هوشمند هواوی

در اوایل ماه گذشته شرکت هواوی از ایده کلاس هوشمند خود رونمایی کرد. سری جدید تبلت‌ مشارکتی هواوی و تخته IdeaHub این شرکت دربردارنده مجموعه‌ای از فناوری‌ها نظیر حفاظت از چشم با نور نرم هستند. تعویض‌کننده محتوای صفحه و قلم ترسیمی هوشمند سایر مولفه‌های این سامانه را تشکیل می‌دهند. قابلیت مشارکت ابری نیز به بهینه‌سازی تجربه تعاملی یادگیری الکترونیکی کمک کرده و فرآیند تدریس را تسهیل و کارآمدتر خواهد کرد.

تبلت مشارکتی هواوی دارای تجربه بصری با وضوح بالا 1080p و سرعت 30 فریم برثانیه است. با وجود تبلت مشارکتی هواوی به‌عنوان یک مولفه کلیدی در کلاس هوشمند، دانش‌آموزان و معلمان می‌توانند از دوره‌های آموزشی سه‌بعدی با وضوح بالا لذت برده و از طریق نمایشگر بزرگ و باکیفیت به‌صورت آنی با آن تعامل داشته باشند.

فناوری اپتیکی بی‌نظیر ضد نور آبی، کالیبراسیون حرفه‌ای رنگ و مدیریت تطبیقی نور متناسب با سطح روشنایی محیط حفاظت از امنیت بینایی دانش‌آموزان و معلمان را تا بیش‌ترین حد ممکن تضمین می‌کنند.

پس از آنکه معلمان با استفاده از تبلت مشارکتی هواوی محتوای موردنظر خود را روی تخته‌سیاه یادداشت کردند؛ نوشته‌ها به‌صورت خودکار در پس‌زمینه ردیابی خواهند شد. بنابراین متون و اشکال گرافیکی با دقت و هوش بالا قابل تشخیص خواهند بود. بعلاوه به منظور افزایش قابلیت تشخیص‌پذیری و وضوح، مطالب دست‌نویس به‌طور خودکار به فرم چاپی تبدیل خواهند شد.


همچنین زمان تاخیر فوق‌العاده پایین و تجربه نگارش روان امکان تعامل آنی و به موقع انسان و کامپیوتر را فراهم می‌کنند. این پدیده بهره‌وری بالای آموزش در کلاس درس را تضمین خواهد کرد. همچنین در این سیستم از اعمالی نظیر ژست پاک کردن و استفاده مشترک 2 نفر از کتاب نیز پشتیبانی شده و این پدیده موجب می‌شود تا تجسم صوتی نیز جنبه کاملا انسانی به خود بگیرد.

هواوی تنها به دیگران کمک می‌کند

هواوی در بسیاری از حوزه‌ها به‌طور مستقیم فعالیت نکرده؛ اما در همان زمینه‌ها به سایر شرکت‌ها کمک کرده است. به‌عنوان مثال این کمپانی چینی هنوز هیچ خودرویی تولید نکرده است؛ اما در حوزه خودروسازی به سایر شرکت‌ها کمک کرده است. بنابراین انتظار می‌رود که هواوی به صنعت آموزش نیز کمک کند. بعلاوه همکاری این شرکت چینی با مدارس نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

در حال حاضر فعالیت هواوی در صنعت آموزش احتمالا شامل تولید محصولات استریل، محتوای آموزشی، سخت‌افزار و نرم‌افزار آموزشی، ارائه خدمات با جنبه آموزشی، همکاری در تدوین کتب درسی، ابزارهای آموزشی، برنامه درسی و مواردی از این‌دست است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH